bazarnews

کد خبر: ۴۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: زن و شوهری که با تشکیل یک باند خانوادگی اقدام به سرقت طلاجات بانوان سالخورده و کودکان در استان‌های گوناگون می‌کردند توسط پلیس استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از اجرای طرح ضربتی  مقابله با باند سارقان در بوشهر خبر داد و اظهار داشت:  در راستای مقابله با سارقان کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به دستگیری باند خانوادگی طلاجات کودکان و افراد سالخورده افزود: مردی که به همراه همسر، داماد وتعدادی دیگر از اعضاء خانواده‌اش به صورت تیم در شهرهای مختلف کشور طلاجات زنان سالخورده و کودکان را به سرقت می‌بردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سرکرده این باند سابقه سرقت و حمل مواد مخدر دارد تصریح کرد: وی به همراه همسرش با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند در سطح شهر بوشهر با تعقیب بانوان سالخورده در مکانهای خلوت باشگرد پرسیدن آدرس مکانهای مذهبی و سوء استفاده از اعتقادات مذهبی بانوان با روش‌های مختلف طلاجات آنها را سرقت می‌کردند.

سردار واعطی بیان کرد: پس از تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات پیچیده پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی این استان هویت ومحل سکونت سرکرده باند را شناسایی و وی را به همراه همسرش در یکی از استان‌های غربی دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر اظهار داشت: این افراد ضمن معرفی دیگر همدستان خود تاکنون به 22 فقره سرقت در استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان اعتراف کرده‌اند.

وی  با اشاره به اینکه تا کنون 16نفر از مالباختگان و شاکیان این زن و شوهر شناسایی شده است گفت: تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان در استان‌های مختلف ادامه دارد.

به گفته سردار واعظی شناسایی مخفیگاه و دستگیری دیگر همدستان و اعضاء باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه شهروندان باید در برابر درخواست‌های مشکوک افراد غریبه با حساسیت برخورد کرده و هوشیار باشند، تاکید کرد: برخی شهروندان با عمل کردن به درخواست‌های غیرمنطقی سارقان زمینه موفقیت آنان را فراهم می‌کردند و طلاهای خود را شخصا در اختیار سارقان قرار می‌دادند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: