bazarnews

کد خبر: ۴۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
بانک ایران زمین به منظور رفع احتیاجات درمانی و اجرای مسئولیت اجتماعی خود پس از بررسی و نیاز سنجی از منطقه زلزله زده کرمانشاه، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان سرپل ذهاب اهدا کرد .

در این مراسم که با حضور فرماندار، بخشدار و دکتر منصوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر طهماسبی رئیس شبکه بهداشت سرپل ذهاب و دکتر رحیمی رئیس بیمارستان شهداء تشکیل شد، دستگاه های خریداری شده نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت . 
در ادامه تورج رستمی سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور گفت: بانک ایران زمین از اولین روزهای پس از زلزله سرپل ذهاب با اهداء قریب به 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی و مایحتاج اولیه مورد نیاز زلزله زدگان جهت تقسیم و تسهیم آن بین مردم شهرستان در روستاها حضور پیدا کرد و ضمن ابراز همدردی این اقلام را بین آنان تقسیم کرد. در همین راستا و بدنبال بازسازی منطقه وکسب نیاز اقلام پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اقلام فوق الذکر جهت تجهیز بیمارستان خریداری و تحویل بیمارستان شهدای سر پل ذهاب شده است . 
در ادامه معاون فرماندار طی سخنانی از این حرکت خداپسندانه که برای مردم حادثه دیده منطقه صورت گرفته از بانک ایران زمین تقدیر و قدردانی کرد . 
در ادامه مدیر شبکه بهداشت و ریاست بیمارستان سرپل ذهاب که مستقیما با مردم و درمان آنها در ارتباط هستند اظهار خشنودی و رضایت خود را از دستگاه ها و کاربردی بودن آن برای بیماران و مردم اعلام و مراتب تقدیر و تشکر خود را از بانک ایران زمین عنوان کرد . 

فصل اقتصاد/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: