bazarnews

کد خبر: ۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
تعداد کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز درحال افزایش است و برای حضور در این اقیانوس عظیم نیاز به فعالیت متداوم و با استراتژی است. فعالیتی که با برنامهریزی دقیق و تحلیل نتایج بدست آمده میبایست همراه باشد.

با اینکه شبکه‌های اجتماعی زیادی با ابزار متنوعی وجود دارند تا شما از طریق آن به معرفی و ارتباط با مشتریان بپردازید اما باید بدانید که تنها حضور شما در شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به موفقیت کفایت نمی‌کند.

تحلیل و بررسی شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند که بتوانید استراتژی هدفمند و مؤثرتری داشته باشید و دید بهتری برای حضور در این فضا بدست بیاورید.

چرا باید از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟

وفادار سازی مشتریان یکی از موارد و تاثیرات مهم شبکه‌های اجتماعی بر کسب و کار شماست، به طوری که امروزه وفادار سازی مشتریان نقش بسیار مهمی در توسعه و رشد کسب و کارها ایفا می‌کند.

کاهش هزینه‌های بازاریابی، ارائه روشی ساده برای ارتباط جامع و موثرتر با مشتریان، دسترسی به مشتریان بیشمار نیز از تاثیرات و مزایای حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌باشند.

چگونه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنیم؟

در مرحله اول هدف حضور خود در شبکه‌های اجتماعی را مشخص کنید، استراتژی حضور در شبکه‌های اجتماعی را تعیین کنید و شروع کنید به تولید محتوایی که برای کاربران جذابیت داشته باشد و مخاطبان مشتاق باشند آن محتوا را دنبال کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

پس از تولید محتوا بصورت برنامه‌ریزی شده محتواهای خود را با سرویس انتشار خودکار و زمانبندی پست شبکه‌های اجتماعی نوین هاب، زمانبندی کنید که شبکه‌های اجتماعی‌تان بصورت خودکار و منظم، بدون حضور و فعالیت شما آپدیت و بروزرسانی شوند.

نوین هاب از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین، پیام‌رسان بله، تامبلر، پینترست و آپارات پشتیبانی می‌کند.

پس از بروزرسانی مطالب نیاز به تعامل و با کاربران خود دارید، کاربرانی که برای شما کامنت میگذارند و انتظار دارند که در سریع ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

برای پاسخ سریع به کامنت کاربران از ابزار مدیریت و دانلود کامنت‌ها در نوین هاب استفاده کنید.

چگونه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بهبود دهیم؟

در سرویس تحلیل شبکه‌های اجتماعی نوین هاب در یک داشبورد و بصورت نمودارهای کاملا ساده گرافیکی فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی را رصد کنید.

نوین هاب چه آنالیزی را ارائه میکند؟

خلاصه‌ای کامل از وضعیت و رفتار در شبکه‌های اجتماعی شامل رشد فالوور، تعداد کلیک‌ها، تعداد پست‌‌ها و ...
افزایش و کاهش تعداد فالوور‌ها و مخاطبین شبکه‌های اجتماعی بصورت نمودار گرافیکی و جدول کامل
میزان بازدید (imperssions) و مشارکت (engatements) محتواهای منتشر شده همه اکانت‌‌های شبکه‌های اجتماعی
میزان بازدید از پست‌ها بر اساس ساعت انتشار آن‌ها برای زمانبندی و انتشار مناسب پست‌ها
هشتگ‌های پربازدید و پراستفاده و میزان بازدید از هشتگ‌های استفاده شده
نمودار گرافیکی و درصد جنسیت فالوورهای همه یا هر شبکه‌های اجتماعی در هر بازه زمانی مشخص
نمودار کامل محل سکونت (لوکیشن) فالوورها به تفکیک کشور و شهر همه شبکه‌های اجتماعی
بهترین پست‌های منتشر شده در همه یا هر شبکه‌های اجتماعی با توجه به تعامل مخاطبان در هر بازه زمانی

دانستن آنکه مشتری و فالوور شما چه کسانی هستند و چه خصوصیاتی دارد و چه رفتاری دارند نه تنها باعث می‌شود آنها را بهتر بشناسید بلکه ارتباطات و فالوور‌های جدید نیز پیدا می‌کنید. با شناخت مشتری برند شما بیشتر مشتری مدار خواهد بود و مشتری‌مداری افراد جدیدی را به سمت شما جذب می‌کند.

نوین هاب جامع‌ترین ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است که ابزارهای انتشار همزمان و زمانبندی پست، مدیریت و پاسخ و خرجی گرفتن از همه کامنت‌ها در یک صفحه و آنالیز جامع همه شبکه‌های است.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: