bazarnews

کد خبر: ۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
بر اساس اعلام مدیریت‌ عملیات بازار بورس تهران‌ روز چهارشنبه۲۲ اسفندماه عرضه اولیه۷۰۰ میلیون سهم معادل۱۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان پانصد و بیست و پنجمین شرکت پذیرفته شده در در تالار حافظ، انجام خواهد شد.

تامین سرمایه نوین برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش«فعالیت‌های جنبی واسطه گری‌های مالی» گروه «فعالیت‌های جنبی واسطه‌گری‌های‌مالی به جزتامین وجوه بیمه وبازنشستگی» وطبقه«فعالیت‌های جنبی واسطه گری‌های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر» در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد «تنوین» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

کف و سقف قمیتی «تنوین» در روز چهارشنبه به ترتیب 2100 و 2200 ریال و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 3000 سهم است.

 همچنین مدیر عرضه کارگزاری تامین سرمایه نوین، متعهد عرضه بانک اقتصاد نوین و متعهد خرید صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم ایرانیان و صندوق سرمایه‌گذاری مشترک آتیه نوین و سقف تعهد خرید، 50 درصد از کل سهام قابل عرضه خواهد بود.

 از سویی ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکان‌پذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط( آنلاین) نیز می‌توانند ‌نسبت به ورود سفارش اقدام کنند. پس از اتمام دوره ثبت سفارش،کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس و فرابورس خواهد بود.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: