bazarnews

کد خبر: ۵۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
وزیر امور خارجه در پیامی به سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا را به وی تبریک گفت.

محمدجواد ظریف در این پیام به سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: افتخار دریافت نشان ارزشمند ذوالفقار از سوی حضرت آیت الله خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا را صمیمانه تبریک می گویم.

وزیر امور خارجه در این پیام تاکید کرد: مجاهدت خالصانه شما و همرزمان ایثارگر در مبارزه با تروریسم تکفیری و افراطی گری برآمده از کانون های شرارت در منطقه و جهان زمینه را برای ایجاد منطقه ای قوی، باثبات و عاری از خشونت و افراطی گری فراهم ساخته است.

ظریف افزود: این مجاهدت های خالصانه با عنایات الهی، خودباوری و مقاومت ملت‌ها و درایت سیاسی همه رهبران منطقه می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای همه مردمان رنج کشیده این منطقه منجر شود.

وی در این پیام تبریک، تداوم موفقیت های درخشان سردار سرلشگر سلیمانی را از خداوند متعال مسالت کرد.

سردار سرلشگر پاسدار «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی روز گذشته (یکشنبه) به دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد.

نشان ذوالفقار پرافتخارترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار توسط رهبر معظم انقلاب به سرلشگر سلیمانی اعطا شد.

سلیمانی با دریافت نخستین نشان نظامی ذوالفقار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران از دست رهبر معظم انقلاب در جایگاه پرافتخارترین فرمانده نظامی کشور قرار گرفت.

پیش از این پرافتخارترین نشان نظامی ایران فتح بود که سلیمانی سه نمونه از آن را بر سینه داشت.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: