bazarnews

کد خبر: ۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است که یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مربوط به دولت تدبیر و امید است.

احمد اصغری مهرآبادی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر پای کار است و انتظار داریم با تلاش استاندار و همکاری دیگران شاهد تکمیل مسکن مهر باشیم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر مشکل خاصی در زمینه تکمیل مسکن مهر وجود ندارد و امیدواریم تا هفته دولت سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: از یک میلیون و ۷۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده، یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل مردم شده است که تقریباً سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه کار بزرگی در عرصه مسکن مهر انجام شده است، تصریح کرد: در پایان سال ۹۸ پروژه‌های مسکن مهر جمع می‌شود. تورم و تحریم هم از مشکلات پیش رو است ولی در مجموع پروژه را جمع و تکمیل می‌کنیم.

مهرآبادی افزود: در سه استان جشن تکمیل مسکن مهر انجام شده است و چند استان نیز تا هفته دولت سال آینده تکمیل می‌شود که استان بوشهر نیز یکی از این استان‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تلاش می‌شود زمین در رهن بانک‌های عامل قرار داده شود تا شاهد ارائه تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سریع‌ترین زمان باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بیان کرد: امیدواریم در نیمه اول سال آینده جشن تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان بوشهر برگزار شود.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: