bazarnews

کد خبر: ۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:
احمد انارکی از قول رییس سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان جهت امهال وام‌های کشاورزی تا پایان امسال خبر داد.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: احمد انارکی محمدی با اشاره به  بند (خ) ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه در خصوص امهال وام ها و خسارات وارد شده به برخی از کشاورزان در سال جاری، گفت: روز گذشته جلسه ای با جهانگیری معاون اول رییس جمهور، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره امهال وام های کشاورزی برگزار شد تا بودجه مورد نیاز این بخش تخصیص یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جهانگیری تاکید کرد که باید امهال وام ها انجام شود، افزود: نوبخت قول داد که علاوه بر 2 هزار و 100 میلیارد تومانی که برای امهال وام ها در سال جاری تخصیص داده 3 هزار میلیارد تومان دیگر تا پایان سال 97 برای امهال وام ها تخصیص یابد.

 ۲ هزار میلیارد تومان تنها توانست وام های زیر ۲۰ میلیون تومان را امهال کند

وی با اشاره به اینکه براین اساس هزینه دیرکرد وام باید از اول مهر ۹۶ تا ۲۹ اسفند ۹۷ توسط بانک ها بخشیده  و سود این وام ها در این 3 سال نیز توسط دولت پرداخت شود، ادامه داد: هزینه بانک کشاورزی برای امهال وام ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود که بر این اساس 85 درصد از امهال کل وام ها بر عهده بانک کشاورزی و مابقی نیز بر عهده مابقی بانک ها است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ۲ هزار میلیارد تومان تنها توانست وام های زیر ۲۰ میلیون تومان را امهال کند، تصریح کرد: با تخصیص 3 هزار میلیارد تومان می توان بخش بیشتری از وام های کشاورزی را امهال کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، همچنین از برگزاری نشست شورای عالی کار با دعوت وزارت کار از نمایندگان کارگری و کارفرمایی و با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که خبرهای خوشی از این نشست به گوش کارگران برسد.

 

خانه ملت

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: