bazarnews

کد خبر: ۵۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
حسین مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان عزیزشان، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی ملت ایران را رقم زدند و بال پرواز در افلاک گشودند.

22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است که به شایستگی روزی برای پاسداشت مقام والای شهیدان قرارگرفته و "روز بزرگداشت شهدا" نامیده شده، روزی به بلندای آسمان حقیقت و به عمق دریای معرفت و به راستی که شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیدار و پیامبران حماسه انسانیت اند که رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما نهاده اند.

بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

در روزهای پایانی سال، عطر دل انگیز پاسداشت شهدا به مشام می رسد؛ در این تقارن به یک تاریخ رشادت و یک عمر از خودگذشتگی می رسیم و زیباترین تأویل و شرح معنی از شأن و منزلت شهدا را در فرمایشات مقام معظم رهبری می توان یافت آنجا که معظم له، خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند.

اینجانب روز 22 اسفند، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را ارج نهاده و این روز عزیز را خدمت همه ایثارگران و خانواده های معظم و بزرگوار شهدا به خصوص همکاران بزرگوارم در بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال عزت و سربلندی این عزیزان را مسئلت دارم.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: