bazarnews

کد خبر: ۵۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
هزینه ساخت، تنظیم، حقوق ارکستر سمفونیک ملی و خواننده آن کار به همراه اعزام آنها به روسیه و اجرای زنده در سه شهر و هزینه‌های جانبی دیگر ساخت این سرود چیزی حدود ۳.۵ میلیارد تومان بودجه به خود اختصاص داد. کار فرهنگی واقعاً کار سنگینی است. این یک سرود ملی و ماندگار بود. فدراسیون ریالی از جیبش هزینه نکرد. برای جام ملت‌های آسیا هم به خواننده محترمی که آن را اجرا کرد مبلغ ١٥٠‌میلیون تومان پرداخت کرد تا این کار ساخته و پخش شود.

آن را امضا کردند. در واقع باید بگویم هزینه‌هایی که در طول سال برای کارهای فرهنگی می‌شود خیلی بیشتر از همین رقمی است که در بودجه برآورد شده است. شما فکر می‌کنید همین فرش‌های دستبافت ویژه تورنمنت‌های مهم که بافته می‌شود و به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و تیم‌های دیگر اهدا می‌کنیم، هزینه سنگینی ندارد؟

شما به عنوان مسئول کمیته فرهنگی از نتایج کاری که می‌کنید، راضی هستید؟

کار فرهنگی در سلول به سلول این فوتبال توسط بخش‌های مختلف باید انجام شود. باشگاه‌ها و دستگاه‌های دیگر هم باید کار کنند. درباره نتیجه کار خودمان، اما من نباید نظر بدهم و مردم باید قضاوت کنند. با تمام کارهایی که انجام شده ما هنوز کلی برنامه فرهنگی اجرانشده داریم که بعضی مواقع فکر می‌کنم باید افراد دیگری بیایند و آن را اجرا کنند. در کل اما در سایر دستگاه‌ها و حوزه‌ها هم هزینه‌های زیادی برای کار فرهنگی می‌شود و بعضی مواقع کار به نتیجه دلخواه می‌رسد و بعضی مواقع خیر. برخی مشکلات فرهنگی رایج در جامعه دیگر دست ما نیست و سعی کرده‌ایم با این تلاش‌ها از فوتبال کشور حمایت کنیم.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: