bazarnews

کد خبر: ۵۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
جدیدترین گزارش های سازمان نفت و گاز انگلیس از کاهش تولید نفت خام این کشور حکایت دارد به شکلی که تا سال ۲۰۲۴ به کمترین میزان خود می رسد.

میزان بارگیری نفت خام انگلیس در ماه فوریه (بهمن-اسفند) همچنان کمتر از 800 هزار بشکه در روز باقی ماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این گزارش حاکی است تعویق مهلت قانونی خروج این کشور از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت و کاهش میزان تولید نفت خام انگلیس تا سال 2024 میلادی در کاهش میزان بارگیری نفت خام در این کشور اثرگذار بوده است.

بنابر اعلام سازمان نفت و گاز انگلیس میزان تولید نفت خام انگلیس در سال جاری میلادی به 940 هزار بشکه در روز کاهش می یابد. این در حالیست که این رقم در سال 2018 میلادی 980 هزار بشکه در روز بود.

تولید نفت انگلیس سال گذشته با فعالیت میادین جدید، 9 درصد یا 90 هزار بشکه در روز رشد کرد و به یک میلیون و 90 هزار بشکه در روز رسید.

تولید نفت خام انگلیس در سال 1999 میلادی با عبور از مرز 2 میلیون و 700 هزار بشکه در روز، به نقطه اوج خود رسیده بود اما از آن پس، به دلیل فرسودگی مخازن و دشواری دسترسی به میدان های نفتی جدید، روند کاهشی در پیش گرفته است.

این کشور از سال 1975 میلادی تولید تجاری نفت خود را آغاز کرد و نفت خام برنت دریای شمال آن، به عنوان شاخصی برای قیمت گذاری نفت خام در نقاط مختلف جهان به کار گرفته شد.

پرایس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: