bazarnews

کد خبر: ۵۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
استقرار نظام‎های مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏‌المللی در بانک آینده؛ انجام شد.

 بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۹۶۰۰:۲۰۱۴ ISO  و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO  با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‌گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.

گواهی‎نامه‌‌های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت  Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش‌های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‌‌های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است. 
نظر کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر:
تلگرام صفحه خبر