bazarnews

کد خبر: ۵۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
در گفتگو با معاون استاندار مازندران مطرح شد:
بارندگی‌های ۲۷ اسفندماه سال ۹۷، که منجر به جاری شدن سیل در بسیاری از شهر‌های مازندران شد، به ۶ هزار واحد مسکونی آسیب زد ومنجر به مرگ ۴ نفر شد.  

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : مهدی رازجویان، معاون عمرانی استانداری مازندران میزان خسارت وارده در سیل اخیر استان مازندران را حدود 13400 میلیارد ریال عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه سیل اخیر به تجهیزات زیربنایی، مسکونی، صنفی روستایی، کشاورزی و دام و طیور خسارت وارد کرده است گفت: 558 میلیارد تومان از این خسارت به بخش دام و طیور،227 میلیارد تومان به معیشت مردم و 477 میلیارد تومان نیز به بخش زیربنایی و تاسیسات وارد شده است. همچنین 30 میلیارد تومان خسارت به اصناف روستایی خسارت وارد شد که در مجموع قریب 1340 میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به کمک 150 میلیارد ریالی دولت تا این لحظه به مازندران گفت: در تلاش هستیم تا این کمک هرچند اندک را در بخش های مختلف توزیع کنیم.

رازجویان همچنین درباره خسارت سیل در شهرهای مختلف مازندران گفت بیشترین خسارت در مازندران متعلق به شهرهای سیمرغ و نکا است.

وی درباره وضعیت افت فشار گاز در قائمشهر نیز گفت: برای گازرسانی به قائم‌شهر خط لوله فرعی احداث شده از روستای لفور این شهرستان نتیجه بخش نبود و لوله فرعی دیگری به کار گرفته شد، گاز در این شهرستان وصل است اما با افت فشار مواجه هستیم.

گفتنی است در جریان سیل هفته گذشته، گاز تمامی مناطق سیل زده وصل است، اما برخی مناطق قائمشهر و سیمرغ از جمله روستاهای اطراف بالاتجن همچنان با افت فشار گاز مواجه هستند.

بارندگی های 27 اسفندماه سال 97، که منجر به جاری شدن سیل در بسیاری از شهرهای مازندران شد، به 6هزار واحد مسکونی آسیب زد ومنجر به مرگ 4 نفر شد. 

اقتصاد انلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: