bazarnews

کد خبر: ۵۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
ترین‌های امروز بازار سهام «چهارشنبه۷ فروردین ۹۸»؛
در معاملات امروز تالار حافظ، کشت و صنعت چین چین، سیمان خزر، لنت ترمز ایران و سیمان نی‌ریز بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

امروز در داد وستد‌های بورس تهران، چهار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پتروشیمی مبین بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

این در حالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش 1775 واحدی به رقم 181هزارو 542 واحد رسید.

بر اساس این گزارش، تولید محور خودرو، تامین ماسه ریخته‌ گری‌ و کمک فنر ایندامین متحمل بیشترین زیان در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی ایران خودرو نیز بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. ذوب‌آهن اصفهان، صنایع شیمیایی ایران، سایپا، نیروگاه زاگرس کوثر، بیمه ملت، نفت سپاهان، تامین سرمایه نوین، بانک ملت و های وب نیز بعد از«خودرو» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

درفرابورس نیز صنعتی بهپاک، شیر وگوشت زاگرس‌شهرکرد ومجتمع تولید گوشت مرغ ماهان پربازده‌ترین‌شرکت‌ها و بیمه کوثر، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها بودند.

این گزارش حاکیست، در داد و ستدهای امروز گروه خودرویی طی 39 هزارو 733 نوبت معاملاتی 613 میلیون و 767 هزار سهم به ارزش بیش از 100 میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. همچنین بعد از خودرویی‌ها  گروه‌های شیمیایی‌ و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع بورسی به خود اختصاص دادند.

اقتصادآنلاین

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: