bazarnews

کد خبر: ۵۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با وجود جاری شدن سیل در بیشتر استان ها، انبارهای حاوی گوشت قرمز، گوشت مرغ تنظیم بازاری و نهاده های دامی این شرکت خسارت ندیده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

«حمید ورناصری» افزود: گوشت قرمز، گوشت مرغ تنظیم بازاری و نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان تامین است و هیچ کمبودی در استان ها نداریم.

این مسئول اضافه کرد: برای تنظیم بازار استان های سیل زده گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نیاز با قیمت های مصوب تامین شده است.

وی تاکید کرد نهاده های مورد نیاز استان های سیل زده نیز تامین است و برای این استان ها سهمیه های جدید عرضه نهاده های دام و طیور حتی از محل ذخایر، ابلاغ شده است تا تولیدکنندگان دچار کمبود نشوند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور یادآوری کرد: سهمیه نهاده های استان ها از ۲۷ اسفندماه گذشته ارائه شد و حتی در ایام تعطیل نیز اداره های شرکت پشتیبانی امور دام باز بود تا نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان را توزیع کنند.

به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم کنجاله سویا در مبادی ورودی با قیمت مصوب ۲ هزار و ۴۵۰ تومان و ذرت و جو یک هزار و ۳۵۰ تومان است.

به گفته وی، توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ تنظیم بازاری در شب عید و ایام نوروز به گونه ای بوده که ثبات قیمتی این محصولات را در بازار آزاد به همراه داشته است.

وی یادآوری کرد: باید هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی ۴۲ هزار تومان، منجمد گوساله ۳۳ هزار تومان، گوشت مرغ گرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد.

بارش های سنگین روزهای گذشته موجب وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان، مازندران، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد.

اقتصادبرتر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: