bazarnews

کد خبر: ۵۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: سیستم خودران این خودروها در آپدیت بعدی قادر به شناسایی چاله‌ها و عبور کردن از آنها خواهد بود.
 رئیس کارخانه خودروسازی تسلا در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است:  سیستم خودران این خودروها در آپدیت بعدی قادر به شناسایی چاله‌ها و عبور کردن از آنها خواهد بود. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ماسک می‌گوید: جای نگرانی وجود ندارد و و تسلا قرار است یک بار دیگر نرم افزار «اتوپایلوت» را بروز رسانی کند و تحولات عظیمی را در زمینه‌ خودروهای خودران رقم بزند. 

کارشناسان می‌گویند، خودروهای خودران در چند سال اخیر راه زیادی را پیموده‌اند و از آزمایشگاه‌ها به خیابان‌های واقعی رسیده‌اند و پیشرفت‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. 

در حال حاضر  سیستم اتوپایلوت می‌تواند سرعت خودرو را با در نظر گرفتن نکات امینی تنظیم کند و هدایت فرمان خودرو را بر عهده گیرد. 

اتوپایلوت بر روی دوربین‌ها، سنسورهای اولتراسونیک و رادار متکی است، این قطعات بهوسیله نقلیه اجازه می‌دهد تا محیط اطراف خود را ببیند و نسبت به چیزهایی مانند موانع و خطوط ترافیکی هوشمند عمل کند.

تسلا  از سال 2014 تا به حال از ویژگی‌های خودکار استفاده کرده است و به طور مداوم تلاش می‌کند تا سیستم‌های خود را به سوی بهتر شدن و تکمیل شدن هدایت کند.

اقتصادآنلاین

برچسب ها: خودرو ، تسلا ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: