bazarnews

کد خبر: ۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵
یک پژوهش گسترده میدانی و جالب نشان می‌دهد که ۷۰درصد نوجوانان آمریکا تحت تاثیر تبلیغات اینستاگرامی هستند و خریدهای خود را با کمک اینستاگرام انجام می‌دهند.

این روزها اینفلوئنسرها یا افراد مختلفی که در راستای فروش یا تبلیغ محصولات مختلف فعالیت می کنند به شکل کاملا رایجی درامده است. اما شاید باورکردنی نباشد که حجم بالایی از نوجوانان خریدهای عمده خود را از طریق اینستاگرام انجام می دهند نه به واسطه خرید حضوری.

درواقع نوجوانان و جوانان ترجیح می دهند با استفاده از بررسی تبلیغات اینستاگرام و مقایسه این تبلیغات با تبلیغات دیگر حساب های شبکه های اجتماعی، با برندهای مختلف ارتباط برقرار کنند. بر اساس یک نظرسنجی جدید از Piper Jaffray، 70 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که اینستاگرام را برای خرید آنلاین به هر مسیر دیگری ترجیح می دهند.

این نظرسنجی سه هفته پس از آن انجام شده که اینستاگرام پلت فرم خرید را برای کاربران به روز رسانی کرد. بر اساس این نظر سنجی، افرادی که بین سال های 1997 تا 2012 متولد شده اند، "به شدت ترجیح می دهند" برندهای مختلف و محصولاتشان را از طریق ایستاگرام دنبال کنند و 70 درصد پاسخ دهندگان گفتند که اینستاگرام را برای تعامل با نام تجاری محبوب خود ترجیح می دهند.

این یک نشانه قوی برای خرید محصولات از طریق اینستاگرام است. درواقع برندها می توانند لینک هایی برای خرید محصولاتی که در سایت خود تبلیغ می کنند، زیر هر محصول وارد کنند. به طور کلی در میان نوجوانان بسیار محبوب است، بر اساس آمارها 90 درصد از نوجوانان و جوانان بین  14تا 18 ساله آمریکایی، حداقل یک اکانت اینستاگرام دارند.

جایگاه دوم خرید به اسنپ چت می رسد چرا که کمتراز 50 درصد از نوجوانان ترجیح می دهند که از اسنپ چت برای رسیدن به مارک های تجاری محبوب خود استفاده کنند اما توییتر و فیس بوک به مراتب ضعیف تر هستند. شاید علت این موضوع متنمحور بودن یا برخیرسوایی ها در فیس بوک باشد.

در سوی دیگر ماجرا اینستاگرام برای مبلغان و فعالان تجاری نیز برتری هایی دارد چرا که حدود 8 هزار نوجوان اهل ایالات متحده در مورد عادت های شغلی خود، ترجیحات خرید و رفتارهای مورد علاقه خود در اینستاگرام توضیحاتی را ارائه کرده اند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: