bazarnews

کد خبر: ۵۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به دیدار خود با فرماندهان سپاه، تاکید کرد که ملت ایران جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح در دفاع از کشور و منطقه را از یاد نمی‌برد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که امروز با فرماندهان ارشد سپاه دیدار کرد، در توییتی نوشت: ملاقات با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران افتخاری برای من است. نیروهای مسلح ما برای دفاع از کشور، منطقه و جهان در مقابل صدام و داعش جان‌فشانی کرده‌اند. ما نه جان‌فشانی آن‌ها را از یاد می‌بریم و نه می‌گذاریم که قلدران قانون‌شکن میراث آن‌ها را از طریق ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی از میان ببرند. جهان نیز باید مانع چنین کاری شود.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که نام سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد تا اعمال فشار حداکثری بر ایران را افزایش دهد. این اولین باری است که آمریکا یک نهاد دولتی خارجی را به‌طور رسمی تروریستی قلمداد می‌کند.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام آمریکا و با اشاره به سابقه طولانی فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا در حمایت از گروه‌های تروریستی، این فرماندهی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: