bazarnews

کد خبر: ۵۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
رئیس پلیس راه مازندران:
رئیس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، گفت: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه وبالعکس" به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع "تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس "، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهرتا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۳ فروردین ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها از محور هراز خبر داد و خاطر نشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه از این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

فردانیوز

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: