bazarnews

کد خبر: ۵۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو خواهر که با عمه خود از تهران برای سرقت‌های تیزدستانه به مشهد آمده بودند، خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ اکبر آقابیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های تیزدستانه از بانوان در مراکز تجاری شلوغ و اتوبوس‌های بی. آر. تی در شهر مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در اجرای این ماموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس به سه زن که در مقابل مراکز تجاری پرسه می‌زنند مشکوک شده و آن‌ها را تحت نظر قرار دادند. این سه زن با نزدیک شدن به خانمی در ایستگاه اتوبوس، محتویات کیف دستی‌اش را به سرقت بردند و بلافاصله به داخل یک مجتمع تجاری رفتند. متهمان دقایقی بعد کیف پول یک زن دیگر را به سرقت بردند و قصد فرار داشتند که ماموران کلانتری بانوان وارد عمل شده و راه فرارشان را سد کردند.

آقابیگی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری بانوان و در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که دو زن خواهر بوده و با عمه خود از تهران برای سرقت به مشهد آمده بودند و دارای سوابق کیفری هستند. متهم ردیف اول این پرونده پس از ۵ سال تحمل حبس به دلیل سرقت حدود دو ماه پیش از زندان آزاد شده بود و دخترش نیز در زندان است. تحقیقات از اعضای این باند برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.

فردانیوز

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: