bazarnews

کد خبر: ۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
در آیین افتتاح نمایشگاه بورس، بانک و بیمه:
وزیر امور اقتصاد و درایى خاطر نشان کرد: ما در کشور ظرفیت هاى طبیعى خوبى براى سرمایه گذارى داریم بنابراین گام بعدى در سال ٩٨ این است که زمینه استفاده از این فرصت ها را ایجاد کنیم.

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و درایى در آیین افتتاح نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت:پیش‌بینى‌هایى که براى سال ٩٨ صورت مى‌گیرد، پیش‌بینى‌هاى خوبى نیست.

وی افزود: صرفا پیش بینى ها نمى‌تواند براى ما نگرانى ایجاد کند زیرا اگر بتوانیم از این برآوردها در جهت اصلاح مدیریت گام برداریم نتیجه خوبى به همراه خواهد داشت، در غیر این صورت وضعیت نگران کننده‌اى در پیش رو داریم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اگر برآوردها این است که وضعیت تولید امسال بد خواهد بود، باید در زمینه بهبود متغیرها تدبیر و اقدام کنیم.

دژپسند خاطر نشان کرد: ما در کشور ظرفیت هاى طبیعى خوبى براى سرمایه گذارى داریم بنابراین گام بعدى در سال ٩٨ این است که زمینه استفاده از این فرصت ها را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: براى تحقق شعار امسال باید به سمت بهبود تکنولوژى حرکت کنیم به طورى که کالاهایمان متقاضى پسند شود در حالیکه قیمت تمام شده نیز کاهش پیدا کند.

وی همچنین گفت: بیمه فعالیت اقتصادى باید مورد توجه جدى قرار بگیرد.اگر بخواهیم به شعار امسال برسیم، باید در شرایط فعلى نهادهاى مالى ورود بهترى داشته باشند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: