bazarnews

کد خبر: ۵۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

خلاصه کتاب می‌تواند بهترین همراه شما برای مطالعه نکات مهم و دریافت یک شرح کلی از کتاب هایی باشد که همیشه آرزوی مطالعه آن‌ها را داشته‌اید اما به دلیل مشغله های دنیای مدرن هرگز فرصت کافی برای تحقق این آرزو را به دست نیاوردید. به خصوص در عصر حاضر که زندگی‌ها با سرعت نور سپری می‌شود و روزها جای خود را به شب می‌دهند. اینگونه است که حتی اهلِ کتاب ها و طرفداران مطالعه نیز بسیار کمتر از چند دهه گذشته فرصت مطالعه دارند.

اگر نگاهی به زندگی افراد موفق بیاندازید و یا داستان زندگی آن‌ها را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها به یک اصل مشترک، پایبند هستند. افراد موفق چه جزو سیاستمداران موفق باشند و چه خالق کسب و کارهای موفق، برای رشد مهارت‌های فردی خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند؛ همان‌طور که بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین چهره‌های چند دهه گذشته، یکی از دلایل موفقیت خود را خواندن کتاب و تداوم در یادگیری می‌داند.

زندگی مدرن و پر مشغله امروز، کمتر مجالی برای یافتن گوشه‌ای دنج و دل‌سپردن به دنیای شگفت‌انگیز کتاب ها برایمان فراهم می‌کند. با این وجود حتی اگر زندگی پر قیل و قال امروز، فرصتی هم برای افراد مهیا کند، انسان امروزی غالباً آنقدر بی‌حوصله و کم‌صبر است که حوصله خواندن کتابی ۳۰۰ یا ۴۰۰ صفحه‌ای را ندارد؛ در این میان، بوکاپو با شناسایی این معضلات، راه‌حلی جذاب، ساده و امروزی در زمینه مطالعه به افرادِ علاقمند به پیشرفت ارائه کرده است. این راه حل، ارائه خلاصه کتاب های صوتی و متنی در بستر دیجیتال است. بوکاپو دریچه‌ای به خلاصه کتاب های روز دنیاست که حتی کم‌صبرترین و پرمشغله‌ترین افراد را هم علاقمند به این دنیای جدید می‌کند.

چکیده نکات کلیدی کتاب های مشهور دنیا

بوکاپو پایگاهی قابل اعتماد برای کسانی است که می‌خواهد از غنی‌ترین منابع آموزش یعنی کتاب ها بهره ببرند. در بوکاپو آن‌هایی که به دنبال به روز کردن اطلاعات خود در زمینه‌هایی مانند بازاریابی و فروش، افزایش بهره وری و مدیریت زمان و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی هستند، بستر مناسبی را برای این هدف خود پیدا می‌کنند. خلاصه کتاب های بوکاپو برای مدیرانی که در صدد به‌روز کردن اطلاعات و مدیریت هرچه بهتر مجموعه خود هستند بسیار مفید و کاربردی است. تمام افرادی که به مطالعه برترین و به روزترین کتاب های دنیا اهمیت می‌دهند، بوکاپو همان گوشه دنجی است که به دنبالش هستند زیرا بوکاپو چکیده نکات کلیدی کتاب ها را به صورت خلاصه کتاب به خوانندگانش ارائه می‌دهد.

همه ما در زندگی روزمره خود چنان غرق اتفاقات هر روزه و پیش‌پا افتاده‌ای نظیر ترافیک، مهمانی‌ها و مراسم مختلف می‌شویم که علی‌رغم میل باطنی‌مان، فرصتی برای مطالعه پیدا نمی‌کنیم. علاوه بر این، قیمت بالای برخی از کتاب های ترجمه شده تبدیل به یک دغدغه برای افراد شده است. حال اگر کمبودِ وقت و قیمت بالای کتاب را در نظر نگیریم، موضوع دیگر حجیم بودن و پیچیده بودن برخی از کتاب هاست که گاهی از حوصله کتاب‌خوان‌ها خارج است.

اینجاست که نیاز به یک بستر مناسب برای ارائه خلاصه کتاب و چکیده نکات کلیدی آن برای کتاب‌خوان‌ها بسیار حس می‌شود. با رجوع به سرویس‌های معتبر و حرفه‌ای مانند بوکاپو   https://bookapo.com/  می‌توان عطش سیری‌ناپذیر افرادی را که به دنبال بالا بردن سرعت مطالعه خود هستند، سیراب کرد.

 

محتوای بوکاپو توسط اعضای تهیه‌کننده محتوا که شامل برترین نویسندگان، بازآفرینان، ویراستاران و سردبیران است، تهیه می‌شود. بوکاپو با فراهم کردن بستری خلاق در زمینه خلاصه کتاب های مشهور دنیا، در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین سرویس دیجیتال در نزد مدیران، صاحبان کسب و کار و کتاب خوان‌ها است.

اشتراک بوکاپو

از طریق اپلیکیشن یا وبسایت بوکاپو می‌توانید با دریافت اشتراک ماهیانه یا سالیانه، به منبعی غنی از خلاصه‌ی کتاب های خواندنی دسترسی داشته باشید. محتوای خلاصه کتاب‌ های بوکاپو در زمینه‌های مدیریت، بازاریابی، کارآفرینی، رشد و توسعه فردی، روان‌شناسی، روابط و مهارت‌های اجتماعی، بهره‌وری و مدیریت زمان است، در واقع بوکاپو مرجع ارزشمندِ خلاصه بهترین کتاب های غیر داستانی دنیاست.

در واقع مسئله‌ای که بوکاپو را متمایز کرده است ارائه محتوایی غنی و قابل درک همراه با شفاف‌سازی موضوعات مورد بحث در خلاصه کتاب هاست.

تیم حرفه‌ای بوکاپو با تولید محتوای اختصاصی که با مثال‌ها، آمار و ارقام و تصاویر همراه شده است، فهم محتوا را برای خواننده راحت‌تر و ملموس‌تر کرده است.

خلاصه کتاب‌ های صوتی

مخاطبین بوکاپو علاوه بر این‌که می‌توانند خلاصه کتاب های مورد نظر خود را که بسیاری از آن‌ها هنوز ترجمه و منتشر نشده‌اند، مطالعه کنند، می‌توانند این مجموعه ارزشمند را در مدت زمان اشتراک خود به صورت فایل صوتی گوش دهند تا باز هم در زمان خود صرفه‌جویی کنند. تصورش را بکنید حتی اوقاتی که در حال رانندگی هستید هم می‌توانید با گوش کردن به فایل‌های صوتی خلاصه کتاب ها، زمان خود را باارزش کنید.

 

شما هم می‌توانید همین حالا با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن بوکاپو، نه تنها با دریافت اشتراک خود، روزانه چند خلاصه کتاب پرفروش را مطالعه کنید، بلکه با ثبت‌نام رایگان، یک خلاصه کتاب به صورت هدیه دریافت کنید!

با کلیک بر روی لینک و ثبت نام در بوکاپو، همین حالا هدیه خود را دریافت کنید.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: