bazarnews

کد خبر: ۵۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲
هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛
تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شکست خورد و سومین باخت متوالی خود را تجربه کرد.

در یکی از مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر و از ساعت ۱۹ امروز جمعه، تیم ذوب آهن در فولادشهر اصفهان میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن ‏‬ به پایان رسید.

وحید محمد زاده (۱۶ - پنالتی) و مهران درخشان مهر (۹۴) برای ذوب آهن در این مسابقه گلزنی کردند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که تراکتورسازی در نیمه دوم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت. حتی محمدحسین زرگر داور مسابقه در دقیقه ۸۶ برای تراکتورسازی اعلام ضربه پنالتی کرد ولی اشکان دژاگه نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند و رشید مظاهری ضربه دژاگه را مهار کرد.

این سومین باخت متوالی تراکتورسازی است. این تیم در هفته‌های بیست و پنجم و بیست و ششم به ترتیب مقابل سپیدرود و پیکان هم شکست خورده بود.

به این ترتیب شانس تراکتورسازی برای قهرمانی کمرنگ و کمرنگ‌تر شد. این تیم ۴۹ امتیازی و در رده چهارم جدول باقی ماند. ذوب آهن هم به روند رو به رشد خود ادامه داد و با ۳۳ امتیاز از رده دهم به رده هفتم جدول صعود کرد.

اعتراض تراکتوری‌ها به داور و صحبت‌های شجاعی با زرگر

پس از اعلام خطای پنالتی کادرفنی تراکتورسازی به شدت به این موضوع اعتراض نشان دادند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی از ساعت 19:05 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شده است که این مسابقه در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

* عکاسان حاضر در ورزشگاه، به صورت مساوی پشت دروازه دوتیم مستقر شده بودند.

* علیرضا منصوریان از همان دقایق ابتدای، به عملکرد داوری معترض بود و در چند نوبت از داور چهارم و ناظر بازی تذکر دریافت کرد.

* سعید آذری، از جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر این دیدار بود.

* پس از فشارهای زیاد تراکتورسازی بر روی دروازه ذوب‌آهن، منصوریان پس از هر توقف بازی با بازیکنان خود صحبت می‌کرد.

* پس از اعلام خطای پنالتی از سوی داور، کادرفنی تراکتورسازی به شدت به این موضوع مخالفت نشان دادند و‌در کنار خط با ناظر بازی و کمک داور چهارم مشاجره کردند.

* پیش از زدن پنالتی، بازیکنان ذوب‌آهن همچون حدادی‌فر و حبیب‌زاده با منصوریان صحبت کردند.

* حاج‌صفی که از عملکرد داوری و گرفتن خطای پنالتی ناراضی بود، دقایقی با داور صحبت کرد و مانع زدن ضربه پنالتی شد.

* پس از به‌ثمر رسیدن گل اول ذوب‌آهن، کادرفنی تراکتورسازی همچنان به اعتراض خود ادامه دادند.

* سرمربیان دوتیم از ابتدای بازی به صورت ایستاده و‌ از لب خط نظاره‌گر بازی بودند.

* پس از برخورد حدادی‌فر و سوگیتا، سرمربی تراکتورسازی به دلیل عدم اجازه داور جهت ورود پزشک به زمین، معترض بود.

* پس از مصدومیت دروازه‌بان ذوب‌آهن، صادقی گلر دوم این تیم در کنار زمین در حال گرم کردن بود که با تذکر داور مبنی بر اینکه دروازه‌بان باید پشت نیمکت ذخیره گرم کند مواجه شد؛ پس از این موضوع منصوریان به شدت اعتراض کرد و گلر دوم ذوب‌آهن دست از گرم کردن کشید.

* در یکی از ضد حمله‌های ذوب‌آهن، حدادی‌فر توپ را از بین پاهای تقی‌زاده عبور داد و پس از حرکت، هواداران ذوب‌آهن حدادی‌فر را مورد تشویق قرار دادند.

* شجاعی اواخر نیمه نخست این دیدار، با ناظر بازی و داور چهارم صحبت کرد.

پس از اتمام نیمه نخست، منصوریان با حضور در میان زمین با داور بازی صحبت کرد.

تشویق منصوریان توسط تراکتوری‌ها و حضور بازیکن سپاهان در فولادشهر

منصوریان پس از ورود به زمین، به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و مورد تشویق آنها قرار گرفت.
دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی از ساعت 19:05 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شده است که این مسابقه تا دقیقه 30 با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان در جریان است.

* حدود ۲۰۰ تن از هواداران تراکتورسازی، برای حمایت از تیم خود به فولادشهر آمده بودند.

* خالد شفیعی بازیکن سپاهان، با حضور در فولادشهر از نزدیک‌ نظاره‌گر این دیدار بود.

* پس از ورود تیم ذوب‌آهن جهت گرم کردن به زمین، هواداران این تیم بازیکنان تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

* هواداران تراکتورسازی نیز پس از ورود این تیم به زمین، با سر دادن شعار‌ «ببرید و ببازید عاشقتان هستیم» بازیکنان تیم خود را مورد حمایت قرار دادند.

* منصوریان پس از ورود به زمین، به سمت هواداران تراکتورسازی رفت و مورد تشویق آنان قرار گرفت.

* جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر پیش از آغاز بازی به طور کامل خالی بود.

* احسان پهلوان بازیکن تراکتور‌سازی پس از ورود به زمین مورد تشویق هواداران دوتیم قرار گرفت.

* بازیکنان دوتیم با ۱۱ کودک، به بهانه‌ی هفته سلامت وارد زمین شدند.

* پیش از آغاز بازی، علیرضا منصوریان با حرکت به سمت نیمکت تراکتورسازی با لیکنز سرمربی این تیم خوش‌وبش کردند.

* رشید مظاهری، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا حبیب‌زاده، میلاد فخر‌الدینی و ارسلان مطهری با حرکت به سمت نیمکت تراکتورسازی، با کادرفنی این تیم خوش‌وبش کردند.

مسعود شجاعی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی و احسان پهلوان نیز پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با نیمکت نشینان این تیم خوش‌وبش کردند.

درگیری لفظی انصاری و مظاهری/ ناراحتی استوکس از تعویض

در صحنه‌ای از بازی، ساسان انصاری و رشید مظاهری با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی از ساعت 19:05 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شده بود که این مسابقه در با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

* پیش از ورود تیم‌ها به داخل زمین، صادقی دروازبان دوم ذوب‌آهن به گرم کردن پرداخت.

* پیش از آغاز نیمه دوم، مظاهری و مهدی‌پور خوش و بش صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

* تیم ذوب‌آهن با ۳ دقیقه تأخیر وارد زمین شد.

* هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه، از ابتدای بازی به صورت پر شور و ایستاده نظاره‌گر این دیدار بودند.

* اکثر عکاسان حاضر در ورزشگاه، در نیمه دوم پشت دروازه تراکتورسازی مستقر شدند.

* هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه، به وسیله تلفن‌های همراه خود بازی سپاهان و پرسپولیس را نیز دنبال می‌کردند.

* وقتی داور پنالتی برای تراکتورسازی گرفت ذوب آهنیها به ویژه نیمکت نشینان این تیم به این تصمیم معترض شدند و همین باعث شد تا وقت بازی گرفته شود.

* طبق اعلام اسکوربورد ورزشگاه، تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ۲۰۴۰ نفر اعلام شد.

* در صحنه‌ای از بازی، ساسان انصاری و رشید مظاهری با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

* استوکس پس از تعویض، راهی رختکن شد.او از این تصمیم ظاهرا ناراحت بود.

* منصوریان، پس از تعویض سیلوا وی‌ را در آغوش گرفت.

لیکنز: بهترین بازی دو ماه اخیر را ارائه دادیم اما باختیم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش بهترین نمایش دو ماه اخیرش را مقابل ذوب‌آهن ارائه داده است ولی در نهایت مقابل این تیم شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: روز بدشانسی ما بود اما توانستیم بهترین عملکرد خود را در ۲ ماه اخیر داشته باشیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته برای ما پنالتی نگرفتند. امروز هم دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. بازی را خوب شروع کردیم اما سزاوار باخت نیودیم. بعد دو بازی که باختیم شرایط برای ما سخت شد و بعضی از بازیکنان اعتماد به نفس خودشان را از دست دادند اما توانسیتم به شرایط خودمان برگردیم. ذوب‌آهن در روند برد است و توانست در این بازی تیم ما را شکست دهد. امروز نشان دادیم فوتبال تراکتور کیفیت بالایی دارد. به تیم ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم و برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم.

منصوریان: به بازیکنانم گفتم دو رکعت نماز شکر بخوانند/ مقابل تراکتور سوپرایز شدیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش کار سختی را مقابل تراکتورسازی داشته و به سختی پیروز این میدان شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: تشکر می‌کنم از هوادارانی که به استادیوم آمدند و تیم ما را حمایت کردند چون می‌توانستند در خانه هم این بازی را ببینند و هم بازی سپاهان پرسپولیس را ببینند. به بازیکنان گفتم که دو رکعت نماز شکر به جا بیاورند. بازی بسیار خوبی بود و فکر نمی‌کردیم در اصفهان سوپرایز شویم چون در ۱۵ دقیقه اول فشار زیادی روی دروازه ما آمد. چند بازیکن بودند که کلاس کارشان در میدان بازی کاملاً مشخص بود که یکی از آن‌ها اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی بود و از تیم ما هم دانیال اسماعیلی فرد و مهدی پور بودند.

او ادامه داد: اگر بخواهم یک ستاره را در بازی معرفی کنم، باید قاسم حدادی‌فر را انتخاب کنم. او امروز یک رهبر کامل بود. در خط هافبک هم جوانان خوبی داریم و به‌ آن‌ها اعتقاد داریم. روی گل دوم که درخشان مهر زد، به نظر من یکی از بهترین گل‌های لیگ بود. اتحاد دوستی بیشتر از کار تاکتیکی ما مشهود بود. در نیمه دوم با توجه فشاری که تراکتورسازی ایجاد کرده بود، باید سراغ پلن دوم می‌رفتیم و توانستیم کناره‌های زمین را کنترل کنیم. موقعی که مسعود شجاعی تعویض شد کار ما راحت‌تر شد. چون او هر موقع ممکن است یک کار شگفت‌انگیز انجام دهد و جریان بازی را عوض کند. اگر پنالتی تراکتور تبدیل به گل می‌شد شاید جریان بازی تغیر می‌کرد اما مظاهری یک روز خوب را برای خود رقم زد.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: من در بهترین زمان ممکن به ذوب‌آهن آمدم و من هم دوست دارم با جوان کار کنم و در ذوب‌آهن سطح توقع خیلی منطقی است که این مساله در بعضی از تیم‌ها وجود ندارد. آقای نمازی هم در این تیم زحمت کشیدند ولی بعضی‌ موقع‌ها آن چیزی که قرار است بشود، نمی‌شود. من به تیمی آمدم که پرستیژ خوبی دارد و هواداران مظلومی دارد و تا حالا حرف زشت از آن‌ها نشنیده‌ام. امیدوارم بتوانیم جوانان خوبی را پرورش دهیم. از اصفهان خیلی خوشم آمده است. فقط زمانی اصفهان کامل می‌شود که رودش خشک نشود. ما فاصله بازی‌هایمان خیلی کوتاه است و باید بازیکنان را طوری بچینیم که برای بازیکنان اتفاق خاصی نیفتد. من امروز خیلی نگران قاسم حدادی‌فر بودم که خدا را شکر اتفاقی نیفتاد. او نبض تیم ماست و اگر مواظبش نباشیم تیم بهم می‌خورد. در این بازی می‌خواستم یک جوان را به بازی بیاورم اما دیدم فضای بازی خیلی سنگین بود. اگر خدا لطف کند دو جوان خوب در بازی‌های آینده به ترکیب می‌آوریم.

او درباره داوری گفت: قبل از پنالتی که برای تراکتور بگیرند، روی بازیکن ما خطا کردند. اما خود پنالتی درست بود. از آقای زرگر هم عذرخواهی می‌کنم که صبوری به خرج دادند. از داور چهارم هم عذر می‌خواهم من بعضی موقع‌ها خط زمین را گم می‌کنم!

 

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: