bazarnews

کد خبر: ۵۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: فردی که با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت شخصی در شهر برازجان تیر اندازی و او را زخمی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیدجواد رضوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان از  برقراری امنیت پایدار در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: امنیت پایداری در دشتستان برقرار است و در این راستا با مشارکت مردم متخلفان در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت متخلفان در همه عرصه‌ها توسط پلیس شناسایی، کشف و متلاشی می‌شود خاطر نشان کرد: فضای دشتستان برای مخلان امنیت، ناامن است چراکه در کوتاه‌ترین زمان در چنگال عدالت قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به تیراندازی در برازجان و زخمی شدن یک نفر تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به  مجروحیت در شهر برازجان، مأموران پلیس  امنیت عمومی دشتستان بلافاصله به محل حادثه  اعزام و تحقیقات و بررسی های لازم را آغاز کردند.

سرهنگ رضوی گفت: مأموران انتظامی با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، هویت متهم  را در شهر برازجان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در نتیجه اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی و پیشرفت تحقیقات و  بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه‌های احتمالی متهم و به موازات آن بهره گیری از رویکرد جامعه محوری و استفاده از  ظرفیت معتمدان محلی ، متهم عرصه را بر خود تنگ دید و خود را به پلیس تحویل و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در تیراندازی را تحویل داد.  

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را  اختلافات شخصی  با شاکی اعلام و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

 

تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: