bazarnews

کد خبر: ۵۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
در داد و ستدهای امروز تالارحافط، کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین،لامیران و درخشان‌ تهران‌بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

امروز درداد و ستدهای بورس تهران«فولاد»، «جم»، «رمپنا» و«وغدیر» بیشترین تاثیر مثبت و «شبندر» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل‌ گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش 1774واحدی به رقم 216هزارو 641 واحد رسید. همچنین دشت مرغاب، کاشی سعدی و فرآورده‌های نسوز پارس نیز بیشترین افت قیمت را در بین شرکت‌های بورسی داشتند.

ازسویی سیمان تهران‌ بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سایپا،پتروشیمی فجر، ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، گروه مپنا و بانک ملت نیز بعد از «ستران» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز مجتمع نیروگاه زاگرس کوثر، فراورده‌های غذایی وقند چهارمحال و بهمن دیزل نیز پربازده‌ترین شرکت‌ها و فراورده‌های غذایی وقند چهارمحال، قند شیروان قوچان و بجنورد و قاسم ایران نیز زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرو، سیمان و بانکی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، بطوریکه درگروه خودرویی طی 59 هزارو 748نوبت معاملاتی یک میلیارد و 101 میلیون سهم به ارزش 185 میلیارد تومان داد و ستد شد.

اقتصادآنلاین

برچسب ها: فولاد ، بورس ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: