bazarnews

کد خبر: ۵۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
نگاهی به یک منطقه نظامی اسرار آمیز در ایالات متحده موسوم به منطقه ۵۱نشان می‌دهد اسطوره‌ها، توطئه‌ها و داستان‌های وحشت انگیز صرفا به فیلم‌های ترسناک خلاصه نمی‌شوند و در زندگی واقعی نیز دیده می‌شوند.

بسیاری از افراد نسبت به ماجراهای ماوراء الطبیعه یا ترسناک نقطه ضعف دارند اما شاید باورنکردنی باشد که هم اکنون یک پایگاه نظامی درایالات متحده نیز شرایط نظامی ترسناکی دارد که باور کردنش بسیار دشوار است.

شایعات در مورد این پایگاه نظامی تا حدی گسترده است که حتی برخی معتقدند این پایگاه که در ایالت نوادا واقع شده تحت یک ائتلاف گسترده جهانی فعالیت می کند و حتی می توانددولت ها و اقتصادهای سراسر جهان را دستکاری کند.

در سال 2011، آنی ژاکوبسن، روزنامه نگار، کتابی با محوریت پایگاه نظامی 51 منتشر کرد و در این کتاب این منطقه را محلی برای ساخت و طراحی سلاح های فوق سری و خطرناک توصیف کرد.

اما نظریه ها در مورد این پایگاه جدید نیست چرا که عمر این پایگاه به سالها پیش باز می گردد و حتی در سال 1947 گروهی از جاسوسان شوروی سابق در خصوص این منطقه گزارش هایی را منتشر کردند و مدغی شدند این منطقه ای است که به زندگی فضایی ها اختصاص داده شده است.

درواقع اغلب تئوری های توطئه در مورد منطقه 51 به موضوع فضایی ها مرتبط است. ژاکوبسن در کتاب خود آنچه را که نیروی هوایی  شوروی در مورد این منطقه نوشته بازگو کرده است: "در این منطقه نیروهای نظامی و خلبانانی که هواپیمای آن ها در منطقه سقوط کرده ، افرادی ریزه اندام با بدنهای کوچک حضور داشتند که هر کدام کمتر از 5 فوت بودند. آنها سرهای غیر عادی زیادی داشتند و چشمهای عجیب داشتند. خلبان های این پایگاه شبیه کودکانی عجیب الخلقه بودند.

البته به نظر می رسد کشورهای دیگر مثل آلمانی ها هم با کمک افرادی مثل یوزف منگله تلاش کرده اند تغییراتی  در ساختار ژن های انسانی ایجاد کنند. این موضوعی است که در ارتش نازی ها نیز اتفاق افتاده است.

به گفته ژاکوبسن، تقریبا 5000 مایل مربع از منطقه 51 به بخش آزمایش نوادا مرتبط است و  محوطه 1،350 کیلومتر مربعی از این منطقه نیز به آزمایش های هسته ای مرتبط است.

 

انتخاب

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: