bazarnews

کد خبر: ۵۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
نماد معاملاتی شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی «ثاژن» که به تازگی از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شده، در بازار پایه فرابورس ایران درج شده است.

نماد معاملاتی شرکت سخت آژند با نماد معاملاتی «ثاژن» که به تازگی از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف شده، در بازار پایه فرابورس ایران درج شده است. آنطور که در اطلاعیه درج نماد این شرکت ذکر شده است به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس ایران، شرکت سخت آژند (سهامی عام) از روز گذشته در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس ایران (دویست و سی و نهمین نماد معاملاتی) درج شده است.

این نماد در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات و زیر گروه املاک و مستغلات درج شده است و همچون زمان معاملات آن در بورس تهران با نماد « ثاژن» معامله خواهد شد. گفتنی است، این نماد در سال گذشته پس از بررسی وضعیت تداوم پذیرش شرکت سفت آژند در بورس اوراق بهادار تهران؛ آخرین وضعیت تداوم پذیرش و گزارشگری شرکت سخت آژند (ثاژن) در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع هیئت پذیرش رسید. با توجه به تعلیق نماد شرکت یاد شده از تاریخ یکم بهمن ماه سال 97 مطابق بند ۲ ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار  که ناشی از عدم ارایه اطلاعات طبق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، هیئت پذیرش پس از بررسی برنامه ارائه شده از سوی مدیریت شرکت براساس اختیارات ماده ۴۰ دستورالعمل پذیرش با اعطای فرصت به آن شرکت موافقت نکرد.

در ادامه اطلاعیه پذیرش شرکت آمده است که «با عنایت به تصویب و ابلاغ مقررات جدید بازار پایه توسط هیأت مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار و لزوم طبقه بندی مجدد شرکتهای بازار پایه بر اساس تابلوهای "پایه زرد" "پاپه نارنجی" و "پایه قرمز" و در راستای اجرایی شدن دستورالعمل مذکور در خرداد ماه، در صورتی که روند کنونی اطلاعات و نوع اظهار نظر حسابرس نسبت به صورتهای مالی حسابرسی شده توسط شرکت سخت آژند (ثاژن) تداوم داشته باشد طبقه بندی نماد معاملاتی مذکور در تابلوی "پایه نارنجی" محتمل خواهد بود.»

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: