bazarnews

کد خبر: ۵۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
صفحه ریحانه صفحه منتسب به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و آثار مقام معظم رهبری در فضای مجازی پستی را منتشر کردکه به این شرح است: چندقدم مانده بود رهبر انقلاب از نمایشگاه خارج شوند که از داخل یکی از غرفه‌ها، چند غرفه‌دار ایشان را صدا کردند و خواستند به غرفه‌شان بیایند. خانم دیگری که در غرفه بود، کتاب زندگینامه‌ی شهید حاج عماد مغنیه را به آقا داد و خواست که آقا آن را امضا کنند.

صفحه ریحانه صفحه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در یکی از صفحات خود در فضای مجازی روایت‌هایی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب در بهارکتاب ۹۸ را منتشر کرد که به این شرح است:

«چندقدم مانده بود رهبر انقلاب از نمایشگاه خارج شوند که از داخل یکی از غرفه‌ها، چند غرفه‌دار ایشان را صدا کردند و خواستند به غرفه‌شان بیایند. آقا هم به سمتشان رفتند. یکی از خانم‌های داخل غرفه از آقا خواست که در نماز شب به اسم دعایشان کنند و گفت که نامش سیده فاطمه است. خانم دیگری که در غرفه بود، کتاب زندگینامه‌ی شهید حاج عماد مغنیه را به آقا داد و گفت که می‌خواهیم برای سیدحسن نصرالله هم بفرستیم و خواست که آقا آن را امضا کنند تا آقای نصرالله بر آن متنی بنویسند. آقا هم کتاب را امضا کردند.»

امضای رهبر معظم انقلاب بر کتاب عماد مغنیه

 

فردا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: