bazarnews

کد خبر: ۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
نماینده مردم بوشهر در مجلس در انتقاد از یک برنامه تلویزیونی گفت: دو تن از بی هنران سینما به همراه مجری ناتوان شبکه یک اقتصادی‌ترین استان کشور را مورد سخره قرار می‌دهند.

عبدالحمید خدری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که کشور با جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو است، تلاش برای ایجاد آرامش و انسجام مردم بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. متأسفانه دو تن از بی هنران سینما به همراه مجری ناتوان شبکه یک اقتصادی‌ترین استان کشور (بوشهر) را به سخره گرفتند. رسانه ملی در ابتدای سال و ایام نوروز باید بیشترین رضایت و علاقمندی نسبت به برنامه‌های خود ایجاد کند اما با کج سلیقگی و در حالی که بیشتر نقاط کشور دچار بحران خانمان سوز سیلاب است موجبات نارضایتی و اعتراض مردم بوشهر را بر می‌انگیزد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس افزود: هر چند اینگونه اقدامات در صدا و سیما دارای سابقه است پرسش اینجاست که چه کسی پاسخگوی رفتار تحریک‌آمیز آنهاست؟ نادیده گرفتن تاریخ، اصالت و ارزش‌های بالای یک استان با پیام عذرخواهی اینستاگرامی قابل جبران نیست. درخواست ما این است که ضمن عذرخواهی رسمی عوامل برنامه از طریق رسانه ملی زمین‌های عدم تکرار این رویه نامناسب فراهم گردد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن ابراز ناراحتی مردم این استان تاکید کرد: تکرار اینگونه گستاخی‌ها عمداً یا سهواً با واکنش‌های شدیدی از سوی مردم و دلسوزان این استان روبرو خواهد شد. استان بوشهر استانی است که به واسطه شرایط اقتصادی و درآمدزایی به یکی از مهاجرپذیرترین استان‌های کشور تبدیل شده است اما در اثر بی مهری مسئولان درگیر نیازهای اولیه خود بوده و با مشکلات زیربنایی دست و پنجه نرم می‌کند. گویا دستان مردم صبور بوشهر همچنان بی نمک است و نام و نان بوشهر در یک برنامه بی کیفیت صدا و سیما محک می‌خورد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس ادامه داد: اگر صدا و سیما از این پس در برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی خود با طرح سوال‌هایی از استان بوشهر قصد بالا بردن معلومات هم وطنان عزیزمان را دارد توصیه می‌شود که از سوالات متنوع و واقعی استفاده کند. اگرنه همان بهتر که خاموش باشد. بندر تاریخی سیراف که گنجینه خلیج فارس است در کدام استان قرار دارد؟ پایتخت انرژی ایران کجاست؟ کدام استان سابقه یک قرن مبارزه با استعمار را دارد؟

 

ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: