bazarnews

کد خبر: ۵۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی قصد دارد تعداد ۲۶۱٫۷۴۳٫۸۰۹ سهم معادل ۲۶.۱۷درصد از سهام شرکت صنایع آذرآب را در تاریخ ۲۸ خرداد ماه به صورت یکجا نقد و یا نقد و اقساط واگذار کند.

قیمت پایه هر سهم شرکت صنایع آذرآب 350 تومان و قیمت کل معامله نیز 91.6 میلیارد تومان تعیین شده ، همچنین کارگزاری این عرضه، کارگزاری بانک کشاورزی است.

بر اساس این گزارش، کارگزار خریدار در صورتی مجاز به وارد نمودن سفارش خرید به سامانه معاملاتی است که معادل ۱۰ درصداز ارزش سهام مورد معامله را بر اساس قیمت پایه به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط به نفع شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از خریدار دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا تحویل دهد و تاییدیه شرکت مزبور مبنی بر اخذ تضامین مربوطه را به بورس ارائه کند.

 از سویی در صورتی‌که خریدار تقاضای خرید سهم به صورت نقد و اقساط  داشته باشد، خریدار می‌بایست ۲۰ درصد ازارزش کل معامله را به صورت نقدی حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده و الباقی را پس از یک فرصت ۶ ماهه از تاریخ قطعیت معامله در قالب ۱۰ قسط مساوی با فواصل 3 ماهه با نرخ فروش اقساطی ۱۲ درصد سالیانه پرداخت نماید. تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس میباشد. 

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: