bazarnews

کد خبر: ۵۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی در حساب توییتر خود از آتش سوزی عمدی کارخانه کاله در عراق خبر داد و نوشت: متاسفانه تاکنون چهار نفر از زحمتکشان ایرانی عرصه صادرات در حادثه اتش سوزی کاله در شب قدر به رحمت خدا رفتند.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز : علی شریعتی، فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی در حساب توییتر خود خبر از آتش سوزی عمدی کارخانه کاله در عراق داد. وی در توییتی دیگر نوشت : متاسفانه تاکنون چهار نفر از زحمتکشان ایرانی عرصه صادرات در حادثه اتش سوزی کاله در شب قدر به رحمت خدا رفتند.

آتش سوزی عمدی در کارخانه کاله کربلا/ موفق ترین نماد صنعت غذایی کشور در عراق در آتش سوخت

کارخانه کاله در کربلا با مشارکت بخش خصوصی ایران یکی از فعالان ترین واحدهای لبنی در این کشور به شمار می‌رود. حمید چاوشی مدیرعامل صادرات شرکت کاله، در مورد فعالیت کاله در عراق گفته بود : حدود هشت سال پیش ابتدا با تعدادی نماینده کار در عراق را شروع کردیم. و سپس به کمک آنها کار پخش مویرگی آغاز شد، چون به پخش مویرگی برای موفقیت در این تجارت بسیار معتقد هستیم.اوایل کار با مقاومت‌های زیادی روبرو شدیم ولی با پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق کار خود را ادامه دادیم و اولین شعبه در کربلا افتتاح شد. سپس شعبه‌های کوت، نجف، ناصریه، عماره و کلار را افتتاح کردیم و اخیرا نیز شعبات سلیمانیه و اربیل راه اندازی شده است. تصمیم ما این است که تمامی نقاط عراق را زیر پوشش پخش مویرگی قرار دهیم

وزارت کشور عراق اعلام کرد: ۲۵ درصد از بخش‌های مهم کارخانه فرآورده‌های لبنی و گوشتی کاله به طور کامل طعمه حریق شد. آتش نشانان پس از ساعت‌ها تلاش توانستند شعله‌های آتش را از پنج کارگاه و ۹ انبار دور کنند.

سجاد مقدم، مدیر حوزه گوشتی کاله نیز در توییتی با قرار دادن تصویری از کارخانه کاله نوشت : فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم.

آتش سوزی عمدی در کارخانه کاله کربلا/ موفق ترین نماد صنعت غذایی کشور در عراق در آتش سوخت

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: