bazarnews

کد خبر: ۵۴۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقشه های دشمن برای تفرقه افکنی، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن در میان ملت ایران تفرقه افکنی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقشه های دشمن برای تفرقه افکنی، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن در میان ملت ایران تفرقه افکنی کند.

سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید لیله القدر، شهید حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب تداوم راه شهیدان برگرفته از مکتب الهام بخش اسلام و تشیع مولایمان امیرالمؤمنین علیه السلام است، افزود: مولایمان به ما آموخت که استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده‌است و شهادت مختص امیرالمؤمنین نبود و این خط سرخ نورانی در تبار علی و آل علی همواره استمرار داشته است.

وی ادامه داد: جریان شهادت طلبی، با خون امام حسن مجتبی (ع) تداوم یافت و اوج آن را در عاشورای سال ۶۱ می توان یافت و باید گفت که خون مطهر سید الشهدا (ع)، مکتب و دین خدا را بیمه کرد و آنچه که امروز از اسلام عزیز در دست ماست از خون سید الشهدا ست و نباید از یاد برد که این خط شهادت در همه معصومین وجود داشته است.
سردار غیب پرور با بیان اینکه شهیدان مدرس، شیخ فضل الله نوری، شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید دستغیب و… که همواره بر تارک همه شهیدان انقلاب اسلامی می درخشند، افزود: این خط مبارک همچنان ادامه دارد تا به امروز که در بزرگداشت شهید خرسند نشسته ایم و این خط نورانی، همواره یک خط تاریک در مقابلش صف کشیده اند؛ در مقابل امیرالمؤمنین علیه السلام، ابن ملجم است و در مقابل شهدای انقلاب اسلامی، گروهکهای مختلف.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: آن فردی که نیروهای انقلابی را به شهادت می رساند، یک فرد نیست، بلکه او نماینده یک تفکر شیطانی در طول تاریخ است. مگر می شود بنام امام زمان (عج) یک عالم ربانی را به شهادت رساند؟ شهادت الهام بخش اسلام عزیز است و در زمان آمدن مهدی هم این خط مستمر است.

وی خطاب به مردم کازرون گفت: مردم خوب کازرون! روحانیت گنجینه معنوی اسلام است. در سیل اخیر چه کسی باور می کرد که طلاب و روحانیون، مدارس علمیه را در کشور تعطیل نمایند و رهسپار کمک به مردم سیل زده کشور شوند و به چشم بارها مشاهده نمودم که این روحانیون در کنار سایر نیروهای جهادی، بیل می زدند و برای مردم آذوقه تهیه می کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خصوص شهادت شهید حجت الاسلام خرسند، تاکید کرد: بنده در پیام ولی امر مسلمین هفت نکته را استخراج کردم، اول اینکه حضرت آقا به شهادت این شهید شهادت داده اند، دوم در خصوص مظلومیت این شهید که همچنان مشهود است. سومین ویژگی اینکه، رهبر معظم انقلاب هم این شهید را به عنوان یکی از امامان جمعه فعال کشور معرفی نمودند و تاکید کردند که شهید خرسند، چهره ای موفق بوده و همیشه توفیقات به همراه داشته اند. ولی امر مسلمین در این پیام، شهید خرسند را عالمی بزرگوار معرفی کردند و پرتلاش بودن را یکی از ویژگی های بازر این شهید توصیف نمودند.

سردار غیب پرور ادامه داد: مردم شهرستان کازرون، مردمی انقلابی و مومن هستند و رهبر معظم انقلاب هم به این موضوع تاکید داشته اند و باید تلاش کرد و نگذاشت که دشمنان انقلاب اسلامی در میان مردم ما تفرقه افکنی کنند و یقیناً هر جا که نیروهای انقلابی زیادی حضور داشته باشند، نیت دشمن برای ایجاد تفرقه افزایش پیدا می کند، اما مردم شهرستان کازرون در تشییع پیکر امام جمعه خود ثابت کردند که تا پای جان در کنار آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
1
سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس بسیج مستضعفین به آمریکا گفت: جرأت ندارید به ۳ نقطه ایران حمله کنید.

آقای غیب‌پرور،
بان کی‌مون زمانی که دبیرکل سازمان ملل بود به یکی از هموطنانمان گفته بود: آمریکا به گاومیش میماند که ما کره‌ایها خودمان را به پستانش چسبانده‌ایم ولی شما ایرانی‌ها سوار شاخش شده‌اید.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: