bazarnews

کد خبر: ۵۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امام راحل کسی بود که آرزوی ۱۴ قرن شیعیان جهان اسلام را تحقق بخشید، گفت: امام دوباره قطار رسالت را به جریان انداخت و اندیشه امام خمینی دراندیشه ولایت فقیه خلاصه می‌شود.

حسین مظفر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: داستان رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی به داستان زندگی حضرت موسی (ع) و مقابله ایشان با دستگاه فرعون شباهت دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در انقلاب ما هم اراده خدا بر این امر مقدر شد که به واسطه رهبری و انقلاب مردم را از دست حکومت شاهنشاهی نجات دهد، بیان کرد: رژیم شاه وقتی فهمید امام قصد تحقق انقلاب اسلامی را دارد چندین بار امام راحل (ره) را دستگیر و به چند کشور تبعید کرد.

مظفر با اشاره به اینکه مادران و یاوران انقلاب مانند مادر موسی (ع) برای وضعیت امام خمینی (ره) در نگرانی بودند، گفت: خداوند همان وحی که به مادر موسی فرستاد همان الهام را به مادران و یاوران انقلاب و امام فرستاد که امام را به سوی شما خواهم فرستاد و او پیامبر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) بساط نظام شاهنشاهی را برچید، عنوان کرد: امام به ملت و جامعه ایرانی عزت بخشید و امام بعد از ۱۴ سال تبعید به آغوش ملت بازگشت و امام توانست انقلاب بزرگی را در عرصه حیات اجتماعی و سیاسی محقق کند و منشأ عزت و بزرگواری برای ملت ایران شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام راحل (ره) برای ما پیامبر زمانه، نوح برای کشتی شکستگان، ابراهیمی برای مبارزه با نمرودیان، موسایی عصا به دست علیه فرعونیان بود، بیان کرد: امام با نفس مسیحیایش در کالبد بی‌جان جامعه دمید و انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبری ایشان به پیروزی رسید.

مظفر خاطرنشان کرد: امام توانست در اوج قدرت دو ابرقدرت شرق و غرب و سیطره مکاتب لیبرالیسم و کمونیست، انقلابی را به نام خداوند در ایران اسلامی ایجاد کند و کسی باور نمی‌کرد این انقلاب محقق شود، زیرا دنیا با این انقلاب به شگفتی افتاد و اندیشمندان جهان در وصف این اندیشه امام راحل قلم فرسایی کردند و نوشتند که امام بود که توانست غرب و شرق عالم را به خود متوجه سازد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: بعد از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) دشمن به دنبال طراحی نقشه‌های فتنه‌انگیز برای براندازی انقلاب اسلامی بودند، اما از آنجایی که خداوند با این انقلاب همراه بود روز ۱۵ خرداد طلوع دیگری را آغاز کرد و روح امام در کالبد سلاله امام خامنه‌ای دمید و رهبر فرزانه انقلاب توسط مجلس خبرگان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه یأس و ناامیدی همه دشمنان انقلاب اسلامی با انتخاب رهبر فرزانه انقلاب در برگرفت، بیان کرد: دشمن فکر می‌کرد رحلت امام انقلاب یعنی رحلت اندیشه‌های انقلاب، اما امام خامنه‌ای به محض انتخاب اعلام کردند اندیشه، راه، فکر امام راحل (ره) را ادامه خواهیم داد و فرمودند این انقلاب بدون نام امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

مظفر با بیان اینکه دشمنان بعد از انتخاب مقام معظم رهبری فهمیدند انقلاب نمرده است، افزود: زنده بودن امام خمینی بستگی به زنده بودن انقلاب و اندیشه و آرمان‌های اسلام دارد و باید رهنمود‌های امام راحل (ره) را در وصیتنامه سیاسی و اجتماعی ایشان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی نهادینه شدن اندیشه ولایت فقیه است، بیان کرد: امام خمینی ولایت فقیه را در استمرار ولایت پیامبران و امامان معصوم و اختیارات، ولی فقیه را همان اختیارات ائمه می‌دانست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امام راحل کسی بود که آرزوی ۱۴ قرن شیعیان جهان اسلام را تحقق بخشید، افزود: امام دوباره قطار رسالت را به جریان انداخت و اندیشه امام خمینی دراندیشه ولایت فقیه خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، بیان کرد: هرکس از ارزش‌های انقلاب روی برگرداند به عذاب الهی گرفتار خواهد شد و می‌بینید که هر کس پشت پا به ارزش‌های انقلاب و امام (ره) و شهیدان زد به چه فلاکتی رسیده است.

مظفر افزود: خداوند این انقلاب را تنها نخواهد گذاشت و همواره جوانان قهرمان و قدرتمندی را به جای ما انتخاب خواهد کرد تا رسالت پاسداری از انقلاب را بر دوش بگیرند.

 

تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: