bazarnews

کد خبر: ۵۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
یک قایق صهیونیستی حریم آبی لبنان را نقض و به سمت ماهیگیران لبنانی بمب صوتی پرتاب کرد.

یک قایق صهیونیستی ضمن نقض حریم دریایی لبنان، اقدام به ایجاد ارعاب در میان ماهیگیران این کشور کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، قایق صهیونیستی، بمب صوتی به سمت ماهیگیران لبنانی شلیک کرد و با بلندگو از آن‌ها خواست از مرز‌های دریایی میان دو طرف دور شوند.

هفته گذشته نیز، یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی نقطه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار داد. پایگاه خبری «آی‌۲۴» گزارش داد، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این پهپاد تاسیسات جاسوسی را در جنوب لبنان هدف قرار داد.

پرتاب بمب صوتی به سمت ماهیگیران لبنانی +تصاویر

پرتاب بمب صوتی به سمت ماهیگیران لبنانی +تصاویر

منابع لبنانی واکنشی به این خبر ندادند و وقوع چنین حمله‌ای را تایید نکردند.

همچنین هفته گذشته، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از تصاویر «امام موسی صدر» (بنیانگذار و رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعی لبنان و حزب جنبش امل) و دیگر شهدای جنبش «امل» را در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شکست و این موضوع منجر به اعتراض شدید جوانان محلی منطقه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی زمانی این کار را انجام داد که در حال ایجاد تغییرات بر روی دیوار حائل در نزدیکی گذرگاه «فاطمه» واقع در «کفرکلا» (در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) بود.

رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن جوانان لبنانی معترض به این اقدام، بمب‌های صوتی و دودزا به سمت آن‌ها شلیک کرد که در پی آن دو نفر دچار حالت تنگی نفس شدند و برای درمان به بیمارستان دولتی «مرجعیون» انتقال پیدا کردند.

پس از این حوادث، خودرو‌های گشتی ارتش لبنان و گشتی‌های «یونیفل» (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان) در محل حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد.

 

فارس

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: