bazarnews

کد خبر: ۵۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
بعد از مذاکرات فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه با فیفا، مشکل این فدراسیون و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای گرفتن پولشان در حال رفع شدن است.

مشکل بزرگی که باشگاه استقلال را در پرونده مطالبات مالی پروئیچ بازیکن پیشین این تیم تهدید می کرد، در حال رفع شدن است.

هفته گذشته کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه ای از وزارت خارجه و وزارت ورزش درخواست کرد تا به کمک این باشگاه بیایند و جلوی محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات و کسر امتیاز را بگیرند. باشگاه استقلال که در حال حاضر محدودیت های مالی دارد، به مطالباتش در فیفا که حدود ۸۵۰ هزار دلار است دل بسته بود تا از این طریق، طلب ۴۰۰ هزار دلاری پروئیچ را پرداخت کند.

به نظر می‌رسد مذاکرات وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال با فیفا نتیجه داده و به زودی پولی که استقلال از فدراسیون جهانی می‌خواهد، به نحوی در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد. احتمالاً استقلالی‌ها این پول را مستقیم از فیفا صرف مطالبات پروئیچ می‌کنند و بخشی از آن هم صرف پرداخت قرارداد خارجی‌هایشان می‌شود.

اما نکته جالب اینجاست که علاوه بر استقلال، مشکل پرسپولیس و فدراسیون فوتبال هم به صورت همزمان با استقلالی‌ها رفع می‌شود و آنها هم به مطالباتشان از فیفا می رسند.

کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال امروز این خبر را اعلام کرد و گفت: وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال، وزارت خارجه و مدیرعامل استقلال همه متفق القول و متحد وارد این قضیه شده اند. خدا را شکر هفته گذشته آقای تاج رایزنی‌هایی را با فیفا انجام داد و نماینده ای اعزام شد.

منزوی ادامه داد: امیدواریم ظرف امروز و فردا دو، سه مشکل همزمان حل شود. اول مشکل ما و پروئیچ و دوم مشکل فدراسیون بابت وصول مطالبات و پرداخت هزینه مربیانش.

به گفته منزوی، این مشکل تا ۹۹ درصد برطرف شده است.

به این ترتیب فدراسیون فوتبال هم می تواند بخشی از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی خود را از همین طریق پرداخت کند تا مشکلات مالی در این زمینه به حداقل برسد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: