bazarnews

کد خبر: ۵۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از اعترافات نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده‌های فساد او را پس از کسب اجازه از پلیس این رژیم منتشر کرد.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از آنکه پلیس این رژیم اجازه داد، اقدام به انتشار بخشی از اعترافات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل کرد.

این شبکه عبری زبان اعلام کرد، نتانیاهو اعتراف کرد که از یک فروند هلی‌کوپتر نظامی برای انتقال ملینشتاین، میلیونر و دوست خود به اردن برای انجام مصاحبه‌ای با پادشاه اردن استفاده کرده است.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود، نتانیاهو در طول پنج سال هدایای نفیسی از جمله سیگار و مشروبات الکلی گران‌قیمت را دریافت کرد و امکانات و تسهیلاتی را در اختیار ملینشتاین گذاشت.

شبکه یاد شده تاکید کرد، نتانیاهو در پرونده‌های متعدد فساد ۱۲ بار در دفاتر یگان "لاهب" در پلیس رژیم صهیونیستی مورد بازجویی قرار گرفته و مشاور حقوقی تل‌آویو نیز تصمیم گرفته است لیست اتهامات نتانیاهو را ارائه کرده و او را به جلسه تفهیم اتهاماتی در خصوص تقلب، فریبکاری و خیانت در امانت ارجاع دهد.

نتانیاهو در پرونده‌های متعدد فساد مالی و اداری تحت پیگرد قانونی است و دادگاه‌های مختلف اسرائیل لیست‌های متعددی از اتهامات علیه او از جمله دریافت رشوه و خیانت در امانت در طول دوره نخست وزیری را ارائه کرده‌اند.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: