bazarnews

کد خبر: ۵۶۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
رئیس قوه مقننه: توانمند سازی اقتصاد ملی کشور با توجه به شرایط فعلی و استفاده از امکانات موجود یک عزم ملی می‌خواهد که در سایه همدلی و همبستگی ایجاد می‌شود.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی،‌در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو داشت. وی با اشاره به قدرت نفوذ رسانه ها در زندگی افراد گفت: باید بسیاری از تصمیمات اثر گذار به خورد جامعه داده شود.

او ادامه داد: توانمند سازی اقتصاد ملی کشور با توجه به شرایط فعلی و استفاده از امکانات موجود یک عزم ملی می خواهد.

او تأکید کرد که اکنون مأیوس کردن مردم به نهادها چه سودی دارد. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشند اما چه سودی دارد؟ این در مورد مجلس هم دیده می‌شود. نزدیک انتخابات است و درباره مجلس مطالبی نوشته می‌شود و نکات مثبت کمتر برجسته می‌شود. نمی‌گویم نقد وجود ندارد مهم این است که چه فرآیندی را دنبال می‌کنیم و آیا برای حضور مردم در انتخابات مفید است. نهادهای دیگر هم باید توجه داشته باشند که انتخابات پرشور برای نظام مهم است.

لاریجانی ادامه داد: نکته دیگر ایجاد همبستگی سیاسی و اجتماعی در داخل کشور است. دشمن به دنبال مایوس کردن است از این رو در شرایط فعلی باید اختلافات را کنار بگذاریم. در این زمینه هم کاستی می‌بینم و گاهی موضوعات فرعی بزرگ و تیتر می‌شود و گاهی بعضی از مسائل گفته می‌شود که خلاف واقع است و این همان چیزی است که حریف می‌خواهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانطور که مطلع هستید تلاش‌هایی انجام شد تا طرح نظام رسانه‌ای و قانون مطبوعات در رابطه با حمایت از خبرنگاران آماده شود، اما دولتپیش از اینکه مجلس طرحی در این زمینه ارائه دهد عنوان داشت که لایحه‌ای را مد نظر دارد بنابر این ما صبر کردیم تا دولت در این رابطه لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد.

لاریجانی با اشاره به تاخیر در ارائه لایحه‌ای درباره نظام رسانی و مطبوعاتی از سوی دولت به مجلس گفت: به همین دلیل ما به کمیسیون فرهنگی تاکید کردیم طرحی که پیش از این مورد رسیدگی بود را مجددا بررسی کرده و در مدت باقی مانده از مجلس به صحن ارائه کنند لذا این کار در حال نهایی شدن است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
جناب لاریجانی بهتر نیست بجای این چنین حرفای دلگرم کننده که فقط در حد حرف قشنگ هستن به فکر بازنشستگی باشین و در این شرایط با سر کار آمدن نیروهای جوان انقلابی بتوانیم با همبستگی فراوان بهتر به آرمان ها و اهداف انقلاب دست پیدا کنیم؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: