bazarnews

کد خبر: ۵۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت از کشف حدودا ۱۳۰ گرم مواد روانگردان شیشه از داخل شکم مردی جوان خبر داد که فردی او را برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل کرده و متواری شده بود.

سرهنگ عباس کرمی راد در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد جاری ماموران انتظامی مستقر در بیمارستان لقمان از انتقال فرد جونی به بیمارستان مطلع شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد داخل شکم این فرد بسته‌های مشکوکی وجود دارد.

در تحقیق از کارمندان بیمارستان، مشخص شد فردی ساعت سه بامداد جاری با خودروی شخصی خود، فرد جوان را به بیمارستان آورده و مدعی شده است او بعد از خوردن یک آبمیوه حالش خراب می‌شود و از ناحیه شکم احساس درد و تالم می‌کند.

با توجه به این موضوع، سریعا فرد مصدوم به اتاق عمل منتقل و بسته‌های مشکوک خارج و مشخص شد که آن‌ها ۶۸ پک مواد روانگردان شیشه به مقدار حدودا ۱۳۰ گرم هستند؛ در ادامه با توجه به وخیم بودن حال فرد مصدوم که جوانی ۳۲ ساله ساکن حومه تهران بود بازجویی از او صورت نگرفت و برای انجام مداوا به آی. سی. یو منتقل شد که همچنان تا مداوا شدن حالش تحت نظر پزشکان قرار دارد.

موادهای مکشوفه نیز برای انجام صورتجلسه در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: