bazarnews

کد خبر: ۵۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۸ اعلام شده است در ادامه جزئیاتی از این خبر را بخوانید

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورشخبر داده است و اعلام کرده است امسال حدود ۲۵ هزار نفر از طریق کنکور بهعنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب می‌ شوندو همچنین سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش درباره پرداخت معوقات حق‌ التدریسمعلمان نیز توضیحاتی داد در ادامه جزئیاتی از زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۸ را در نیک صالحی بخوانید.

زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۸

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورشدر شهریور خبر داد و گفت‌: ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معوقاتحق‌التدریس معلمان تأمین شده است و تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.

سید جواد حسینی درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اظهارکرد:امسال حدود ۲۵ هزار نفر از طریق کنکور به عنوان دانشجو معلم در دانشگاهفرهنگیان و شهید رجایی جذب می‌شوند.

اعلام زمان آزمون استخدام آموزش و پرورش ۹۸

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورشبرگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورشوی افزود: ۱۲ هزار نفر نیز به صورت ماده ۲۸ برای دانشگاه فرهنگیان و ماده یکبرای دانشگاه شهید رجایی از میان فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها با برگزاریآزمون استخدامی جذب خواهند شد و حتماً این آزمون در شهریور ماه برگزار می‌شود.

تسنیم

سید جواد حسینی

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش درباره پرداخت معوقات حق‌التدریس معلمان گفت:معلمان از سال تحصیلی ۹۷-۹۸ معوقاتی را دارند و آن را پیگیری کردیم که قول آنداده شده است، تا شهریور پرداخت می‌شود و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای دریافتکرده‌ایم همچنین ۵۰ درصد بدهی خرید خدمات و معلمان خارج از کشور نیز تامین شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: