bazarnews

کد خبر: ۵۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
اولین قسمت برنامه شب نشینی مهران مدیری به تازگی آغاز شده است.

برنامه شب نشینی به کارگردانی مهران مدیری می باشد که شب گذشته اولین قسمتاین برنامه ضبط شد اولین مهمانان این برنامه پیمان قسم خانی و سامان احتشامی بودندپیمان قاسم خانی سابقه همکاری با مهران مدیری را در سریال های پاورچین و نقطه چینو مرد هزار چهره داشته است او همچنین به تازگی در سریال هیولا با مهران مدیریهمکاری کرده است همچنین سامان احتشامی نوازنده پیانو و موسیقدان و آهنگساز بودکه در این برنامه گفت و گو کرد در ادامه شب نشینی مهران مدیری با یار قدیمی اش را در نیک صالحی بخوانید.

شب نشینی مهران مدیری

شب گذشته ضبط اولین قسمت برنامه «شب‌نشینی» با اجرا و کارگردانیمهران مدیری انجام شد تا تولید پروژه تازه مهران مدیری رسما آغاز شود.

پیمان قاسم‌خانی و سامان احتشامیاولین مهمانان برنامه «شب‌نشینی» بودند.

قاسم‌خانی که سابقه چند همکاری موفق با مهران مدیری در مجموعه‌هاییچون «پاورچین» و «نقطه‌چین» و «مرد هزار چهره» را داشته، سال‌هاستکه از تلویزیون دور است و به تازگی با مهران مدیری در سریال «هیولا»همکاری داشته و در این برنامه گفت‌وگوی مفصلی با او انجام می‌دهد.

سامان احتشامی نوازنده پیانو و موسیقیدان و آهنگساز نیز که قرار استدر کنسرت مهران مدیری با او همکاری کند، دیگر مهمان این برنامه بوده است.

شب نشینی مهران مدیری با یار قدیمی اش

«شب‌نشینی» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی تولید می‌شود.

مهران مدیری ضبط برنامه تازه‌اش را به تازگی در شبکه نمایش خانگی و سرویس وی او دی آغاز کرده است.

سریال «هیولا» آخرین ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی است.او در تلویزیون هم برنامه «دورهمی» را داشت که پس از نوروز امسال روی آنتن شبکه نسیم نرفته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: