bazarnews

کد خبر: ۵۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
اخیرا فیلمی از رقصیدن پسر وزیر کار در مراسم مختلط منتشر شده است

اخیرا فیلمی از رقص امیرحسین شریعتمداری منتشر شده است که در فضای مجازیدر حال پخش در فضای مجازی می باشد امیر حسین شریعتمداری فرزند وزیر کارمی باشد در توضیح فیلمی که در حال پخش در فضای مجازی می باشد نوشته اندکه اینم از آقازاده وزیر رفاه و امور اجتماعی جمهوری اسلامی هزینه زندگی چندینخانوار ایرانی و … اما در واقعیت فردی که در فیلم ر حال رقصیدن است نه تنها فرزندمحمد شریعتمداری نیست و شایعه ای بزرگ است در ادامه ماجرای فیلم جنجالیاز رقصپسر وزیر کار در مراسم مختلط را در نیک صالحی بخوانید.

رقص پسر وزیر کار در مراسم مختلط

به تازگی فیلمی از رقص یک جوان که ادعا می‌شود، امیر حسین شریعتمداریفرزند محمد شریعتمداری وزیر کار است در حال پخش شدن در فضای مجازی است.

در توضیح این فیلم نوشته اند: « اینم از آقازاده وزیر رفاه و امور اجتماعی جمهوریاسلامی. هزینه زندگی چندین خانوار ایرانی؛ در یک مراسم عین و نوش اینان صرف می‌شود.

ماجرای رقص پسر وزیر کار در مراسم مختلط

فردی که در فیلم ر حال رقصیدن است نه تنها فرزند محمد شریعتمداری نیستبلکه کوچکترین شباهت ظاهری هم با وی ندارد. فرد رقصنده «شاهرخ مشکینقلم»، رقصنده و بازیگر ایرانی و فرانسوی است که بیش از ۵۰ سال سن دارددر حالی که امیرحسین شریعتمداری متولد ۲ تیر ۱۳۶۷ است و سابقه بازیدر چند فیلم و سریال مثل ” گلدانی که پاییز می‌شود”، “سونامی”، “نلسونماندلا برای همیشه”، شهرزاد” و ” جاودانگی” را دارد.

تصویر سمت راست امیر حسین شریعتمداری و تصویر سمت چپ شاهرخمشکین قلم که از صفحه وی بر داشته شده با همان لباسی که در فیلم مذکور درحال رقصیدن است

پیش از این نیز چنین شایعه‌ای را برای فرزندان سایر مقامات به کار برده بودند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: