bazarnews

کد خبر: ۵۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
رئیس کل بانک مرکزی در برنامه تلویزیونی دستخط:
همتی: آقای روحانی گفت که چه کار کنیم برای ارز و غیره؟گفتم اگر منظورتان این است که من این مسئولیت را به عهده بگیرم،اگر مشکلی در ارتباط با چین پیدا نمی کنید من مشکلی ندارم.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز : همتی،رئیس کل بانک مرکزی،درباره سفرش به چین به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در این کشور گفت: من قرار بودم به ژاپن بروم و تصمیم هم گرفته شده بود.یک روز آقای ظریف به من زنگ زدند گفتند آقای رئیس جمهور گفتند که چین برای ما مهم تر است و شما به چین بروید.من گفتم برای من فرق ندارد اگر فکر می کنید من در چین می توانم موفق باشم برای من فرق ندارد کجا خدمت کنم.

وی افزود: کارهایمان را کردیم.خداحافظی هایمان را هم انجام دادیم و رفتیم.10 روز هم در چین بودیم و مشغول به کار شدیم.آمدیم برای یک سمینار سفرا،یکی دو روز اول را شرکت کردیم.خانواده هنوز نیامده بودند چین که آقای رئیس جمهور مرا صدا کردند و این موضوع را مطرح کردند.

همتی ادامه داد: آقای روحانی گفت که چه کار کنیم برای ارز و غیره؟گفتم اگر منظورتان این است که من این مسئولیت را به عهده بگیرم،اگر مشکلی در ارتباط با چین پیدا نمی کنید من مشکلی ندارم.اگر فکر می کنید من می توانم کمک کنم،آمادگی دارم هر کمکی نظام بخواهد انجام دهم.

رئیس کل بانک مرکزی از دیدارش با رهبر انقلاب صحبت کرد و گفت: وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم از ایشان عذرخواهی کردم. گفتم قبل از این که به چین بروم وقت شما را گرفتم،نیم ساعتی از شما رهنمود گرفتم که آنجا اجرا کنم ولی هیچ کدام را نرسیدم که اجرا کنم.ببخشید که آمدیم بانک،این دستور آقای رئیس جمهور بود.ایشان فرمودند مهم نیست. همین جا هم جدی کار کنید، مطلوب حاصل می شود.

برچسب ها: همتی ، سفیر ، چین ، بانک مرکزی ، رهبری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: