bazarnews

کد خبر: ۵۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
در تهران سگ های بدون صاحب را به شکل عجیبی کشتند

در کشور سگ های ولگرد زیادی وجود دارد که برخی این سگ ها را به شکل عجیبیمی کشند و یا برخی از افراد نیز آزار می دهند این بار این اتفاق در تهران رخ داده استکه صحنه های تلخی از مرگ سگ ها منتشر شده است که به شکل عجیبی این اقدامرا کرده اند و برخلاف ارزش های انسانی و اسلامی این رفتار را کرده اند پیمانکاری کهسابقه خطایی بزرگ داشت، خلع ید شد و با مسئولین برخورد قانع شد و می شوددر ادامه فیلمی از صحنه‌ های دلخراش کشتار سگ‌ ها با اسید و سم را در نیک صالحی مشاهده کنید.

کشتار سگ‌ ها با اسید در تهران

بار‌ها شاهد انتشار اخباری درباره کشتن سگ‌های بدون صاحب به فجیع‌ترینشکل ممکن در شهر‌های مختلف کشور بودیم، اما اینبار نوبت به شهرداریتهران رسیده است تا با ضعف نظارت خود برپیمانکار صحنه‌هایی تلخ و جانگدازاز مرگ سگ‌ها را رقم زند تصاویری که انسانیت و شرافت آدمی را زیرسوال می‌برد.

در پی انتشار فیلم‌هایی در خصوص آزار و اذیت سگ‌ها و همچنین تصاویریدلخراش از حیوان‌آزاری، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداریتهران با انتشار نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد با این پیمانکار در توییتر نوشت:«با وجودی که با توجه به مستندات فیلم دلخراش سگ‌کشی متعلق به سال۹۶ است و با ذکر این که شهرداری بنا به مسئولیت اجتماعی خود در مراقبتاز محیط زندگی شهروندان موظف به کنترل حیوانات در سطح شهر است، بی‌شکبه هیچ پیمانکار و مسئولی اجازه نمی‌دهیم بر خلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی با خلایق خدا رفتار کند.

پیمانکاری که سابقه خطایی بزرگ داشت، خلع ید شد و با مسئولین و مسببینبرخورد قاطع شد و می‌شود. در ادامه برخورد با متخلفین، مدیر حوزه کنترل حیواناتشهری و سازمان مسئول (شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر) به عنوان ناظر پیمانکار نیز عزل شد.»

برچسب ها: سگ ، کشتار سگ ، سگ کشی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: