bazarnews

کد خبر: ۵۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
مردی سنگدل در روز تولد ۱۵ سالگی دخترش او را خفه کرده و سپس سر او را از بدنش جدا کرده و با در دست داشتن سر بریده دخترش به اداره پلیس رفته و به قتل وحشیانه دخترش اعتراف کرده است.

پدر بی رحم دختری ۱۵ ساله که هنوز انگیزه جنایت او مشخص نشده است در اقدامی وحشیانه سر دختر بی گناه خود را بریده و در حالی که سر بریده در دستانش بود به اداره پلیس رفته است و به قتل دخترش اعتراف کرده بود. گفتنی است این دختر بعد از طلاق پدر و مادرش در نزد مادر خود زندگی می کرده و تنها آخر هفته ها به نزد پدرش می آمده است. در ادامه جزئیات سر بریده دختر ۱۵ ساله را در نیک صالحی بخوانید

سر بریده دختر ۱۵ ساله در روز تولدش

پدر قاتل در شب تولد دخترش او را از زندگی ساقط کرد. پلیس شمال کارولینا مردی ۳۲ ساله را به جرم قتل عمد دخترش دستگیر و زندانی کرد.

به گفته مقامات پلیس، متهم جوشا برگس در حالی که سر بریده دخترش را در دست داشت به اداره پلیس رفت و به قتل دخترش اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود گفت که در روز تولد ۱۵ سالگی دخترش او را خفه کرد و با چاقو گردنش را برید و سر او را از بدنش جدا کرد.

سر بریده دختر 15 ساله

پدر بی رحم

سر بریده دختر ۱۵ ساله در اداره پلیس

متهم در ادامه اعترافاتش گفت که دخترش پس از جدایی او از همسرش آخرهفته ها به خانه او می آمد و در کنارش می ماند اما این بار پس از برگزاری جشن تولدش او را خفه کرد و با چاقو گلویش را برید.

به گفته آشنایان مقتول، وی دختری پر از شوق و ذوق زندگی بود و همیشه لبخندی روی لبانش بود که امید بخش به زندگی بود و رابطه خیلی خوبی با پدرش نیز داشت به طوری که جوشا او را ” پرنسس بابا ” صدا می کرد اما اکنون از شنیدن خبر قتل او به شدت غمگین و متعجب زده شدند.

برچسب ها: قتل ، تینیجر ، دختر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: