bazarnews

کد خبر: ۵۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
نمکی گفت: پس از ورودم به وزارت بهداشت، متوجه شدم سامانه تی تک علیرغم نقاط قوتی که داشت، باگ‌ها و نقاط ضعفی نیز دارد.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز: سعید نمکی، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز در ارتباط با سامانه تی تک گفت:پس از ورودم به وزارت بهداشت، متوجه شدم سامانه تی تک علیرغم نقاط قوتی که داشت، باگ‌ها و نقاط ضعفی نیز دارد.
 
*ماموریت شبانه روزی برای اصلاح تی تک

وی افزود: گروهی را مامور کردم که این‌ها شبانه روز کار می‌کنند که دو حرکت را انجام دهند: یک این که نقاط ضعف را برطرف کنند و دوم اینکه ابهاماتی که در سامانه تی تک داشتیم، برای دسترسی به برخی اطلاعات شفاف را رصد و ردیابی کنند.

تخلفاتی ادر یکی از قسمت‌های سامانه تی تک رخ می‌داد

نمکی ادامه داد: دوم این که سامانه تی تک هنوز بعد از ورود من به وزارت بهداشت، گرچه لفظا در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت، اما رسما در اختیار پیمانکار بود که همه باید به او متوسل می‌شدند تا اطلاعات بگیرند. قسمتی از سامانه که مردم می‌توانستند ورود کنند و صحت و سوابق واردات یک دارو را بررسی کنند، همچنان باز است و مردم می‌توانند استفاده کنند. البته آن هم دچار نقصهایی بود که بعضا برخی از موارد تخلف از این قسمت گرفته می‌شد که دوستان ما در حال برطرف کردن آن هستند.

پایان شهریور، شروع تی تک شسته و رفته

نمکی در پایان وعده داد: انشاالله تا پایان شهریورماه یک سامانه تی‌تک شسته و رفته را خواهیم داشت تا بتوانیم از این زیر بنا برای استمرار ردیابی کالا‌های استراتژیکی به نام دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنیم.
برچسب ها: وزیر بهداشت ، نمکی ، تیتک ، تی تک ، ttac
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: