bazarnews

کد خبر: ۵۷۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
فرماندار اسلامشهر از بهره‌برداری فاز نخست مترو اسلامشهر تا سال آینده در این شهرستان خبر داد‌.

مسعود مرسل‌پور صبح امروز در همایش بسیج کارکنان اسلامشهر ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به رونق تولید در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: به صورت روزانه و مستمر مشکلات کارآفرینان اسلامشهر را که در سیستم قضایی و اداری وجود دارد پیگیری می‌شود.

به گزارش تسنیم وی بیان کرد: شهرستان اسلامشهر از ابتدای سال جاری تا به امروز براساس آمار سامانه رصد اشتغال کشور موفق به ایجاد اشتغال برای 4100 نفر در استان تهران و حائز رتبه نخست در این خصوص شده است.

فرماندار اسلامشهر افزود: در حوزه پروژه‌های عمران شهری بنا بر گزارش سازمان مدیریت تا پایان سال طرح‌هایی با اعتبار 100 میلیارد تومان در اسلامشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

مرسل‌پور در پایان خاطرنشان کرد: فاز نخست مترو اسلامشهر تا سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و این اتفاق مبارک حاصل هم‌افزایی تمامی مدیران شهرستان است.

برچسب ها: اسلامشهر ، مترو ، فاز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ف.ز
|
Romania
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
باعرض سلام خدمت فرمانداری محترم.لطفا اگر امکان دارد ،احداث متروی اسلامشهر از میدان نماز ،در اولویت هرچه زودتر باشد وزودتر راه اندازی شود ،متشکر میشویم.چون بسیاری از کارمندان وکارگران هستند که این مسیر اسلامشهر به تهران راباید هرروزه باتوجه به ترافیک ودوری راه طی کنند.باتشکر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: