bazarnews

کد خبر: ۵۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران مصوبات امروز این شورا را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات امروز شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز با ۱ نطق و ۴ تذکر آغاز شد و پس از آن دو‌فوریتی طرح الزام شهرداری تهران به اختصاص ۲۰ درصد ردیف بودجه تجهیز مدارس برای مناسب سازی مدارس دخترانه در مناطق ۲۲ گانه پایتخت با ۱۸ امضا به هیئت رئیسه اعلام وصول شد.

او با تصویب ۲ فوریت و کلیات این طرح شهرداری تهران ملزم شد ۲۰ درصد سهم مدارس را در بخش مناسب سازی مدارس دخترانه هزینه کند تا دختران بتوانند آزادانه‌تر فعالیت ورزشی خود را انجام دهند، زیرا به گفته خانم خداکرمی مهمترین مشکلات دختران ما کمبود ویتامین D است که تنها از نور خورشید قابل جذب است و به صورت خوراکی امکان پذیر نیست (با خنده).

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات تعیین و تکلیف باغ بودن یا نبودن چند پلاک ثبتی گفت: امروز تعیین و تکلیف چند پلاک ثبتی نیز در دستور کار شورا قرار گرفت و مهمترین مشکل این بود که برخی از رای‌هایی که از سوی کمیسیون رد می‌شود، چون هیئت هم عرضی وجود ندارد مجدد به شورای شهر ارجاع داده می‌شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که با تصویب تخصیص ۲۰ درصد بودجه مناسب سازی مدارس برای مناسب سازی مدارس دخترانه چه مبلغی برای این طرح در نظر گرفته می‌شود گفت: به صورت کلی بودجه مناسب سازی مدارس مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است که ۲۰ درصد آن رقمی در حدود ۴ میلیارد تومان می‌شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر آماده سازی معابر پایتخت و حذف کارگاه‌های عمرانی، چون زیرگذر گیشا و استاد معین آیا با شروع مدارس نهایی می‌شود، گفت: آقای حناچی شهردار تهران توجه ویژه‌ای به جمع آوری کارگاه‌های بدون استفاده در سطح شهر دارد نما در بحث جمع‌اوری کارگاه‌هاثی عمرانی، چون زیرگذر استاد معین و زیرگذر گیشا فکر نمی‌کنم در زمان مهر و با شروع مدارس این کارگاه‌ها جمع آوری شود.

برچسب ها: هاشمی ، شورای شهر ، تهران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: