bazarnews

کد خبر: ۵۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
تاکنون ۱۰۰۰ فعال حوزه خانواده برای شرکت در جشنواره ملی خانواده رضوی به منظور ارائه طرح ها و آثار برتر در دبیرخانه جشنواره ثبت نام کردند.

جشنواره خانواده رضوی با هدف هم افزایی میان تمام علاقه‌مندان و کنشگران حوزه و حمایت از طرح های برتر، به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع) برگزار می شود.

 جشنواره خانواده رضوی تلاش دارد با شناسایی مهمترین آسیب های حوزه خانواده، از ایده‌ها و تجربیات موفقی که تاکنون توسط کنشگران اجتماعی یک منطقه در جهت کاهش آسیب‌های خانواده طرح‌ریزی و یا اجرا گردیده است، حمایت کند.

این جشنواره در ۵ محور تسهیل ازدواج جوانان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آموزش و مشاوره خانواده، سبک زندگی، فرزندآوری و فرزندپروری موضوعات جشنواره خانواده رضوی است و بنیاد کرامت امام رضا(ع) با ارزیابی و داوری ایده‌ها و تجربیات؛ از اجرای ۵ ایده برتر و توسعه ۵ تجربه موفق با حفظ مالکیت معنوی صاحب ایده و تجربه حمایت خواهد کرد.

 جشنواره خانواده رضوی می‌تواند فرصت مطلوبی برای فعالان حوزه خانواده باشد تا گامی منطقه‌ای و موثر در مسیر پیشبرد اهداف و برنامه‌های‌شان در زمینه کاهش آسیب‌های حوزه خانواده بردارند.

 ۱۰۰۰ فعال حوزه خانواده در این جشنواره ثبت  نام کرده اند فعالان و کنشگران حوزه خانواده که برای شرکت در جشنواره ملی خانواده رضوی ثبت نام و ایده های خود را ثبت کرده اند، تا ۱۰مهرماه فرصت دارند تا مستندات مربوط به طرح و تجربه شان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه، پس از پایان مهلت ارسال(۱۰مهرماه)، در پروسه ای دو ماهه، داوری و بررسی می شود و ایده های برتر در رویدادی ملی حمایت خواهد شد.

گفتنی است همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق سایت خانواده رضوی به آدرس www.khanevadehRazavi.ir  ثبت‌نام کنند؛ مهلت ثبت نام تا ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۸  و مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

برچسب ها: رضوی ، جشنواره ، خانواده
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: