bazarnews

کد خبر: ۵۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حادثه سقوط در چاه فاضلاب و گازگرفتگی حین کندن چاه 5 نفر فوت شدند.

غفور راستین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از وقوع حادثه سقوط در چاه فاضلاب و گازگرفتگی حین کندن چاه در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در برآن شمالی روستای برسیان در چاهی 13 متری رخ داد که 5 مرد در این حادثه فوت شدند، با توجه به وضعیت صحنه حادثه و تجمع مردم این فوتی‌ها با 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان چمران و فارابی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به تصادف یک دستگاه سواری سمند و دستگاه سواری ساینا در برآن شمالی روستای کلارتان به طرف دستجا در ساعت 19:56 شب گذشته اشاره کرد و افزود: در این حادثه 6 نفر شامل 3 کودک، 2 مرد و یک زن مصدوم شدند که توسط 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان کاشانی و امین انتقال داده شدند.

وی در ادامه از واژگونی یک دستگاه سورنتو در ساعت 03:48 بامداد روز 17 شهریور در اردستان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه یک زن 62 ساله فوت و 5 نفر شامل 2 مرد، یک زن و 2 کودک مصدوم شدند که با 2 کد اورژانس 115 و یک کد اورژانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

راستین ادامه داد: در ساعت 11:05 روز گذشته هم یک مورد واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور نایین به انارک گزارش شد که 6 مصدوم شامل 4 زن و 2 کودک داشت که با 2 کد اورژانس 115 به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال داده شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه گفت: صبح روز گذشته یک مورد واژگونی سمند حامل اتباع افغانی در محور نایین به اردستان کیلومتر 25 اردستان روبروی ظفرقند رخ داده بود که 12 سرنشین شامل 11 نفر افغانی و یک راننده ایرانی داشت.

وی با اشاره به اینکه این حادثه 2 کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت، اضافه کرد: در این حادثه راننده ایرانی و یکی از اتباع افغانی فوت شده و 10 نفر هم در سنین 20 تا 40 مصدوم شدند، مصدومان این حادثه با 3 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک کد اورژانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

برچسب ها: فاضلاب ، سقوط ، مرگ
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: