bazarnews

کد خبر: ۵۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه سواری پراید در مسیر زاهدان- خاش سه کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

دکتر فریبرز راشدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹ و ۴۸ دقیقه امروز در مسیر خاش- زاهدان محدوده منطقه دهپابید رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر از سرنشینان سواری پراید جان خود را از دست دادند.

مدیر مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی زاهدان افزود: مجروحان این حادثه نیز با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیسان و بلوچستان علت بروز این حادثه را گردش اشتباه از سوی راننده سواری پراید عنوان کرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

برچسب ها: کشته ، اتوبوس ، خاش
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: