bazarnews

کد خبر: ۵۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
داورزنی پیش از این بارها اعلام کرده بود که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال برنامه‌ای ندارد اما اگر بخواهد در این انتخابات شرکت کند ابتدا از سمتش در وزارت ورزش و جوانان استعفا خواهد داد.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با سادس، در ارتباط با اینکه آیا برای ثبت نام و شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از سمت خود به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده یا خیر؟ گفت: تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نیازی به استعفا وجود ندارد.

این درحالی است که داورزنی پیش از این بارها اعلام کرده بود که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال برنامه‌ای ندارد اما اگر بخواهد در این انتخابات شرکت کند ابتدا از سمتش در وزارت ورزش و جوانان استعفا خواهد داد.

البته حضور همزمان مدیران وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها مسبوق به سابقه است. پیش از این سعادتمند نیز که به عنوان به مدیرکل دفتر توسعه آموزهای پایه و استعدادیابی در وزارت ورزش فعالیت دارد به عنوان کاندیدای انتخابات والیبال ثبت نام کرده است.

ظهر امروز (یک‌شنبه) ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ در آخرین روز از زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد.

محمدرضا داورزنی از سال ۱۳۸۵ تا اوائل سال ۱۳۹۶ رییس فدراسیون والیبال بود و در ۹ بهمن ۱۳۹۵ از سوی سلطانی‌فر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

برچسب ها: ورزش ، والیبال ، داورزنی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: